Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä juttu se on, että seksiä harrastetaan illalla tai varsinkaan yöllä?

Vierailija
06.08.2012 |

Ei mikään ihme jos naisten seksielämä on epätyydyttävää kun avataan ne jalat YÖLLÄ. Miehelle ainakin normaaleinta on nussia aamupäivällä. Silloin hormoonitaso on korkeimmillaan. Tällöin naisetkin monesti saisivat sitä "ottavaa miestä", toisin kuin yöllä jolloin kroppa ja mieli menee unille.

T. mies

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut hommat sen sallii. Lapset rajoittaa päiväsaikaan sekstailun kun eivät nuku enään päikkäreitä ja arkena ollaan töissä.

Vierailija
2/12 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hippasen hankalaa panna aamupäivällä tai päivällä kun ollaan töissä ja sen jälkeen onkin sitten lapset paikalla (minä kun en perusta pikapanoista, en saa niistä mitään irti).

Paljon hienompaa rakastella illalla pitkään ja hartaasti kun lapset ovat unilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ja kaikki muutkin tuntemani ovat töissä aamupäivällä. Ehkä sun teorias toimii jos seksiä on kerta kuukaudessa :DDD

Vierailija
4/12 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin ukko aina alkaa vonkaa nukkumaan mennessä, ei vois sitten vähempää napata jos jo haluais nukkua. Vielä pahempi se on jos yrittää vongata jo ku on nukahtanut. Välillä tekis mieli tempaista!

Vierailija
5/12 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupäivällä on lapset hereillä ja muutakin hommaa. Päivässä pitää yleensä saada asioita aikaiseksi ja sängyssä vetelehtiminen vaikka kuinka naimisen takia vituttaa ihan yli kaiken.

Vierailija
6/12 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien työpaikoilla ei oikein voi tuommosta harrastaa.

Vierailija
7/12 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on useampi lapsi ja en kyllä koe kovin mukavana harrastaa seksiä heidän ollessaan hereillä saman katon alla.

Lapset taa nukkuvat usein illalla ja yöllä ja sillloin on tietysti luonteva aika seksille.

Jos joskus käy niin onnekkaasti, että lapset ovat päiväsaikaan poissa ja olemme kahdestaan miehen kanssa kontona, niin toki käytämme tilaisuuden hyväksemme.

Mites ap on järjestänyt päiväseksin?

Vierailija
8/12 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivisin pitäis ottaa panot työkavereiden kanssa ja vielä kimppakivana.

Vierailija
9/12 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on aikaa runkkailla aamupäivisin.

Vierailija
10/12 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

PEttä miksei ihmiset herää aamulla klo 5 panemaan... panon jälkee suihkuun ja aamupalalle,lapset hoitoon ja töihin. Kyllä mä lasken klo 5:n vielä yöksi ja silloin o vielä tunti aikaa kääntää kylkeä...

Vierailija
11/12 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joksi ei varmaan lueta aikaa klo 5 aamulla. Ja aamupäivät on tosiaan hankalia täälläkin kun on tuota jälkikasvua. Jotka kaikki eivät ole edes piväuni-ikäisiä.

Vierailija
12/12 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kokenut myöhäisen illan ja etenkin keskiyön eroottisina, en tiedä miksi. Olen silloin tavallista herkempi ja lämpenen nopeasti miehen ehdotuksille. Päivänvalossa puuhastelu ei sytytä, vaikka toki pikapanot ja suihinotot hoituvat silloinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi