Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa siskot, miesongelma

Vierailija
05.08.2012 |

Olen seurustellut kivan miehen kanssa nelisen kuukautta. Ollaan jo sillä asteella, että sanotaan rakastavamme toisiamme - ollaan yli nelikymppisiä niin tiedetään mitä halutaan. Viime aikoina minua on kuitenkin vaivannut, kun mies ei katso silmiin sanoessaan rakastavansa. Sanoo sen kuitenkin itsekin, ei pelkkänä vastauksena minun tunnustukseen. Arvostaa omaa aikaansa, esim. tänään olisi ollut mahdollista viettää ilta ja yö yhdessä mutta mies ei halunnut. Pari edellistä iltaa ja yötä on oltu yhdessä.

Pitääkö minun olla huolissani?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkkejä? Jotta osaisin vastata.

Vierailija
2/10 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo alkaa olla aika kulunut selitys tuo narsismi.

Selitys on se, että mies tarvitsee omaa aikaa, ehkä miettii hetken mihin suhteenne on etenemässä. Älä ripustaudu! Älä vaadi selityksiä. Anna asoiden edetä omalla painollaan.

Se mihin suuntaan katsoo, kun sanoo rakastavansa on täysin yhdentekevää.

Neljä kuukautta on lyhyt aika olla yhdessä, joten ota rauhallisesti, äläkä mieti liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meillä kummallakin on omat elämämme, omat tekemisemme jne. Tavataan kerran, max kahdesti viikossa. Eikä aina olla edes yökylässä, tavataan muutenkin.

Yhteenmuuttamisesta on puhuttu vain teoriatasolla. Asian vieminen käytännön tasolle kestänee vuoden, kaksi. Onpahan vain puhuttu ettei haluta vain roikkua yhdessä, kuluttaa aikaa, vaan että suhtaudutaan toisiimme niin että tästä tulisi kestävää.

Kyllä, olen rakastunut. Ikinä en ole ollut näin rakastunut. Yli 40 v odotin tätä miestä, näin mukavaa yhdessäoloa. Mies sanoo tuntevansa samoin.

Aina välillä vain iskee menetyksen pelko ja nyt tuli purkauduttua tälle palstalle. Koska en halunnut vuodattaa pelkoani miehelle tyyliin 'mikset kato silmiin kun sanot että rakastat'.

Vierailija
4/10 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä toistelet rakkauden tunnustuksia siihen tahtiin, että mies kokee ripustautuvana. Eikä joka yötä tarvi neljän kuukauden suhteen jälkeen viettää yhdessä.

Suosittelen, että teet vähän enemmän omia juttuja ja annat miehelle tilaa, se palaa kyllä sitten kainaloosi, kun on saanut hetken hengähtää.

Vierailija
5/10 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään sen enempää kuin mieskään. Useammin ja enemmän mies minulle tuommoisia nättejä asioita sanoo.

Vai eroon pitäisi jonkun mielestä valmistautua. Vai niin. En oikein usko siihenkään.

Vierailija
6/10 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten itse ylipäätään sanoisi rakastavansa?

Täytyy nyt kuitenkin varmaankin antaa miehelle tilaa hengähtää. Hän on kertonut esim. haluavansa joskus asua kanssani mutta viime aikoina ne jutut on loppuneet ja vaikkei nyt ihan päinvastaistakaan ole maininnut niin vähän siihen suuntaan vihjaissut kuitenkin.

Voi vee, olenko nyt sotkenut Elämäni Parhaan Suhteen jotenkin omilla tekemisilläni tai sanomisillani. Olen kieltämättä ollut vaativa esim. yhteisen ajankäytön suhteen. V...u.

Mitä minä nyt voin tehdä.

Vierailija
7/10 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vähän aikalisää, anna itsellesi ja tuolle miehelle omaa aikaa ja tekemistä. Ja päivässä parissa kyllä iskee ikävä jos on iskeäkseen, ja kaipaa toisen kainaloon enempi kumpikin. Jos toista rakastaa ei sitä tarvi hokea koko aika ja jos meinasit olla tän miehen kanssa lopun elämäsi niin jaksat odottaa et aika on kypsä miehenki mielestä muutolle.

Nimim me oltiin 2,5 v yhdessä ja sitte vasta yhteen muutto yms.

Vierailija
8/10 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edenneet miehen mielestä liian nopeasti?

Vierailija
9/10 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhua loppuelämästä.

myös meille nelikymppisille.

Vierailija
10/10 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut narsistityyppistä käyttäytymistä?