Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä uusille urille, vinkkejä kaivataan!

Vierailija
05.08.2012 |

Tässä taustatiedot:

Ikää 32v, takana yksi avioliitto ja muutamia suhteita, tällä hetkellä en ole parisuhteessa. Ei lapsia. Koulutus löytyy ja työpaikka, mutta olen työhöni turhautunut ja koen olevani täysin väärällä alalla.

Sosiaalinen elämä on melko vilkasta, eli on ystäviä ja harrastuksia. Urheilen, matkustelen, käyn jonkin verran kulttuuritapahtumissa ja muutenkin ihmisten ilmoilla.

Elämäni on varsin mukavaa, mutta nyt iski totaalinen kyllästyminen. Kaipaan ainakin jonkinlaista muutosta työrintamalla ja haaveissa olisi myös perustaa perhe.

Jostain syystä olen vain täysin kyvytön tekemään mitään asioiden eteen. Tai oikeastaan olen havahtunut huomaamaan tehneeni vääränlaisia muutoksia elämääni. Olen pyrkinyt urallani eteenpäin, mutta oikeastaan koko ala ei kiinnosta minua enää pätkääkään. Miehiin olen törmännyt kyllä ja kokeillut seurustelua avioeron jälkeen, mutta sopivaa kumppania ei vain löydy.

Onko kenelläkään ideoita ja vinkkejä millä tavalla elämäänsä pystyisi järjestellä uusiksi? Ongelmani tuntuu olevan se, etten varsinaisesti tiedä mitä edes haluan. Onko kenelläkään kokemuksia ammatinvalintapsykologeista/neuvojista? Onko internet ainoa tapa löytää mies, kun tuntuu että kaikkea muuta (baarit, harrastukset, kaverin kaverit) on yritetty?

Kiitos jo etukäteen, jos joku osaa lievittää julmettua ahdistustani.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidetaan olla kaikki väärillä urilla, joten ei ole vinkkejä mitä antaa. :)

Vierailija
2/6 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin varata ajan työkkärin ammatinvalintapsykologille. Voi olla että se on ajan hukkaa, mutta ainakin tulee kokeiltua.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen saman ikäinen kuin sinä tosin mulla on mies ja lapsi eikä mitään harrastusta... kavereita on mutta ei todellakaan liikaa tai edes tarpeeksi. Juon ja biletän tosi vähän ja tänä kesänä olen ottanut suunnaksi alkoholin juomisen ja baarissa pyörimisen... mukavia muistoja ja ihmisiä olen tavannut. Silti elämä polkee paikoillaan ja tuntuu vaan enemmän ja enemmän menevän siihen suuntaan mihin en haluaisi sen menevän.

Kaipaan läheisyyttä ja yhteyttä toiseen ihmiseen. 15vuotta suhdetta takana ja olen yksinäisempi kuin koskaan ja 4vuotias lapsikin on vaan ärsyttävä. Tuntuu että vuodet valuu hukkaan.

Vierailija
4/6 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että nyt jos koskaan tulisi saada se oikea suunta elämälle, paikallaan polkeminen on todella ahdistavaa. Ymmärrän toki että arki on arkea, mutta edes se suunta pitäisi tuntua oikealta.

Itse voisin vinkkinä sanoa sinulle harrastusten hankkimisen. Niillä olen itse saanut ihan uutta sisältöä elämääni.

ap

Vierailija
5/6 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenkin katsellut kansalaisopiston kursseja tiuhaan. Eniten ahdistaa se että jään ilmeisesti syksyllä työttömäksi. Toisaaltaan olen ollut tammikuusta asti töistä joten alan olla aika poikki ja kaipaisin lomaa.

Jotenkin vaan tuntuu että olen siinä pisteessä, että elämässä tulee tehdä päätöksiä joita en katuisi vanhana... eli vielä olisi hetken aikaa aikaa olla nuori :)

Vierailija
6/6 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän kautta työpaikkailmoituksia kannattaisi katsella?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi