Eronneet naiset, miten työpaikan miehet suhtautuvat teihin?
Oletteko ns. helppoja joita kannattaa yrittää vai surkeita munahaukkoja jotka kierretään kaukaa?
Kommentit (10)
Yks eronnut nuori nainen on työpaikalla. On siis noin 30 v ja tumma. Olen ajatellut, että haluaisikohan se sänkyyn? En ole tohtinut kysyä.
mutta muualla tuttavapiirissä kyllä. En tiedä itkeäkö vai nauraa, kun varatut miehet tulevat lässyttämään kaikenlaista.
Ei se ole enää yhtään imartelevaa. Ei ole kovinkaan arvostettu olo. Onneks välillä sattuu miellyttäviäkin tapauksia.
Oletteko ns. helppoja joita kannattaa yrittää vai surkeita munahaukkoja jotka kierretään kaukaa?
suhtautuvat SINUUN? Sen verran katkera avaus. Muhun suhtaudutaan ihan samoin kuin ennekin; positiivisesti, iloisesti. Mä olen ihana sama ihminen kuin ennen eroa; paisti että nyt voin paremmin. Mun seksielämäni ei kuulu työpaikan miehille, ja koska he ovat ihan älykästä porukkaa, he myös ymmärtävät että töissä ollaan töissä eikä säätämässä jotain.
Kukaan ei ole yrittänyt, ei ole täällä meidän työpaikalla semmoinen tapana. Olen ainoa nainen koko firmassa. Tietääkseni kaikki miespuoliset tiimissäni ovat naimisissa ja perheellisiä.
töihin eikä naimaan, oli sitten eronnut tai parisuhteessa.
kun joku saa tietää että on eronnut.
normaaleina tavallisina tasa-arvoisina työntekijöinä tietenkin.
Emme mieti työajalla, onko joku mies tai nainen " helppo nakki", kun sukupuolielämä ei silleen kuulu virastoajalle, vaan ikään kuin kuuluu jokaisen vapaa-ajalle ja yksityiselämään.
Töihin ei mennä sen takia, että sieltä metsästetään jotain helppoa panoa tai että siellä kierretään kaukaa jotain munahaukkaa. Olet käsittänyt vähän väärin työssäkäymisen tarkoituksen. Taidat olla aika nuori.
normaaleina tavallisina tasa-arvoisina työntekijöinä tietenkin.
Emme mieti työajalla, onko joku mies tai nainen " helppo nakki", kun sukupuolielämä ei silleen kuulu virastoajalle, vaan ikään kuin kuuluu jokaisen vapaa-ajalle ja yksityiselämään.
Töihin ei mennä sen takia, että sieltä metsästetään jotain helppoa panoa tai että siellä kierretään kaukaa jotain munahaukkaa. Olet käsittänyt vähän väärin työssäkäymisen tarkoituksen. Taidat olla aika nuori.
nyt kaikille vapaana riistana. Kaikki kokeilevat vuoron perään onneaan. Loukkaavaa, enkä edes provosoi sellaiseen. Käyttäydyn heitä kohtaan niin kuin seurustellessanikin. Ei ne sentään työajalla näitä kokeilujaan kokeile. Olen ollut aikeissa puhua asiasta esimiehelle, mutta hänpä ehtikin ennen sitä kokeilla itsekin onneaan. surullista. ja suurin osa vieläpä naimisissa/varattuja.
mutta muualla tuttavapiirissä kyllä. En tiedä itkeäkö vai nauraa, kun varatut miehet tulevat lässyttämään kaikenlaista.