Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä ystävän järjenjuoksua :(

Vierailija
04.08.2012 |

Meitä on 4 hengen kaveriporukka lukioajoilta ja yritämme pitää yhtä. Pyrimme tapaamaan vähintään kerran vuodessa, vaikka työt ovat vieneet elämämme eripuolelle Suomea.

Yleensä tapaamme kesällä jonkun kotona perheinemme. Tämä vuonna täytimme pyöreitä ja kaikki kolme kaveriani on syntyneet keä-heinäkuussa,joten ajattelin tarjota heille kylpyläreissun hoitoineen +ilallisen lahjana.

Otin yhtyttä toukokuussa ystäviini ja kaikki tuumasivat ajautuksen olevan hyvä. Kesäkuun alussa sovimme yhtieisen kaikille sopivan päivän.

Yllätys olikin melkoinen kun eilen yhden ystävän sijasta "hannan "ilmaantuikin toinen yhteinen harrastustuttumme Sari Siis minä ja hanna olemme tutustuneet sariin yhteisen harrustuksen kautta, mutta kaksi muuta lukiokaveriani eivät häntä tunne. Sari kertoi Hannan soittaneen voisiko hän lähteä puolestaan, jotta jo vartut kylpylähoidot eivät menisi hukkaan. Hennalla lomasuunnitelmat perheensä kanssa olivatkin muuttuneet.

Sari on toki ihan mukava, mutta ei hänellä ole juhlapäiviä enkä varmaan pidä häntä niin läheisenä että olisin ko lahjan hänelle kustantanutkaan. Lisäksi koin vaikeaksi ettemme kaikki tunteneet toisiamme ja itse ns emäntänä jouduin pitämään yllä keskustelua kahteen suuntaan.

En tiedä, mikä minuun meni kun aloin laskemaan Sarin osuutta illasta. Hennan pois jäänti olisi toki ollut hukkaanheitettyä rahaa hoitojen osalta, mutta Sarin juomat+illallisen maksaminen tuntui karvaalta.

Henna itse ei ole ottanut yhteyttä, ja itse mietin tohdinko sanoa mitää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

illallisensa itse. Luultavasti Henna tarkoitti vain hyvää, ajatteli että rahat ei mene hukkaan jos tarjoaa matkan Sarille.

Vierailija
2/5 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea suakin häiritsee.

Olisit sanonut ettei sua täällä kaivata.

Koko homman pointti on että sä maksat ysävyydestä ja niille joita sua kiinnostaa olla kaveri. Ei tuo ole sydämestä lähtevää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se nyt oo päivänselvää, että tuollaiset tarjoukset on voimassa vaan oikeille ystäville? Raha ois menny hukkaan joo, mutta silti.

Mieluummin ainakin itse olisin antanut sen rahan mennä hukkaan kuin ruvennut maksamaan jonkun vieraan ylläpitoo!

Onko nuo toiset muuten niin hyviä ystäviä sulle, että ne maksais sulle kylpyläreissun? Ees kolmeen pekkaan? Mun mielesä osottaa aikamoista laskelmoitia siltä hennalta laittaa joku muu tilalle.

Vierailija
4/5 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna on asian ilmaissut tälle Sarille? Kyllä ko. henkilön olisi pitänyt maksaa itse ainakin syömisensä. Ennnen kaikkea Hannan pitänyt kysyä sinulta, käykö tällainen järjestely teille muille ja sinulle maksajana! Todella törkeätä hyväksikäyttöä!

Vierailija
5/5 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen ois pitänyt sulle ilmoittaa heti kun tuli este tietoon ja jos sinä kerran maksat lystin niin sinä olisit voinut valita jonkun muun mukaan estyneen tilalle, tietenkin!!! Ja ota vaan asia puheeksi!!