Mitä työtä teette te, joilla on kymmeniä työmatkoja ulkomaille vuodessa (vrt. matkustusketju)?
Kommentit (8)
Parhaimmillaan/pahimmillaan kymmenkunta ulkomaanmatkaa vuodessa. Nyt olen onneksi jättänyt nuo ajat taakse ja työmatkoja vuodessa enää 3-5.
Ulkomaisen yrityksen Suomen konttofrissa töissä, kansainvälisiä kokouksia joka kuukausi joissain muualla.
Kansainvälisessä yrityksessä. Ei kymmeniä, mutta jokunen ulkomaanmatkan vuodessa.
on konttoreita Suomessa. Hän hoitaa Suomen toimintoja eräällä osa-alueella, mutta tekee paljon yhteistyötä muiden maiden vastaavien henkilöiden kanssa. Ulkomaanmatkoja tulee 2-3/kk, yleensä päivän, parin pituisia.
kv-firma joten myös erilaisia asiakastapahtumia, palavereja ja koulutuksia
olen matkatoimistossa tuotantojohtajana eli reissaan läpi kaikki voimassaolevat kohteemme läpi + etsin koko ajan uusia ja testaan hotelleja eli matkustan noin 2 viikkoa kuukaudesta - tosin lapset lähes aina mukanani :) Pian 3-vuotias poikani on ollut 24 kertaa matkalla ja 7-vuotias poika yli 50 kertaa. Isommalla tosin reissut nyt vähenee kun koulu alkaa :)
Vientimyyjänä matkustelin paljon. Messuja ja asiakastapaamisia, sopimusneuvotteluja ja uusien tuotteiden lanseerausta jne.
Nykyään olen "vain" assari, en enää matkustele kuin satunnaisesti.