ovulaatio/kiinnittymisvuotoa vai mitä?
Mulla on nyt kp 16 ja tänään alkoi jo toinen välivuoto tähän kiertoon. Ennen esikoista mulla on tasan kerran ollut välivuotoa ja sekin kierrossa jossa plussasin. Synnytyksen jälkeen välivuotoa on ollut noin joka toisessa kierrossa ovulaation aikaan. Tikutin oviksen muutamassa kierrossa asian varmistamiseksi.
Ihmetyttää mitä tämä nyt oikein on. Voikohan liittyä ovulaatioon? Oireiden ja vuodon perusteella epäilisin sen olleen kp10-12. Miten nopeasti ovulaatiosta kiinnittymisvuotoa voi edes tulla? Esikoisesta sitä muistaakseni oli kp22 eli reippaasti lähempänä menkkoja.
Kommentit (3)
Tietysti kaikki on mahdollista, etenkin jos sulla oli ovulaatio jo kp 10.
Mulla tuli aivan minimaalista kiinnittymisvuotoa 9 päivää ovulaation jälkeen, ja edellisenä päivänä olin tuntenut kiinnittymiskipuja.
epäilin ovulaation olleen menkkojen aikaan/heti perään. Mahassa oli ihme tuntemuksia ja kk välipäivä jollasta ei vuosiin ole ollut, mutta sitten muutaman päivän päästä alkoi tosiaan vaaleanpunertava vuoto jota kesti n.3 päivää ja sinä aikana oli mahassa selvempiä ovistuntemuksia. Esikoisesta en muista että olisi ollut edes mtn kipuja kiinnittymisen aikoihin. Muutamalla vessareissulla paperiin jäi verta.
Rasittavaa tämä kun koko ajan ihme vuotoja ja menkat alkanu sekoilemaan :) Ehkä tämä tästä selvenee, pikku kakkosta kovasti toivotaan :) -ap
Voi olla ovulaatiovuotoa. Itselläni tuli pari päivää ovulaation jälkeen vaaleanpunaista vuotoa ja siitä viikko eteenpäin tuli limaa jossa oli verta. Olen nyt raskaana, joten oletan että vaaleanpunainen vuoto oli ovulaatiosta johtuvaa ja punaisempi oli kiinnitysvuotoa. Kiinnittyminen tapahtuu useimmiten vähän yli viikon päästä ovulaatiosta, joten en tiedä onko vuotosi kiinnittymisvuotoa. Ellet ole ovuloinut aikaisemmin?