Käytiin Keskisellä!
Kommentit (23)
ja oliko miten isossa kunnossa? Ja montako mosambikin heilaa oli kainalossa?
Miesten leluja, ruokaa, vaatteita, löytöjä, parilla sadalla. En tankannut.
Inhoan äijän käytöstä! ap
äimistelen muuten silmäpussejaan. Miten ne voi olla niin tajuttoman kokoiset. Kompastuu niihin vielä joku päivä, sen verran muhkeat ovat
Siellähän se oli Tuurin sivuilla. Sunnuntai-iltanahan se.
Ostin tyttären kanssa n. satasella. Ostin yhden kirjan, dvd:n, seinäkellon, 4 kpl muistikorttia kameraan 5,95€/kpl (cittarilla samat tarjouksessa 19,95€/kpl), pienemmille lapsille karkkia tuliaisiksi ja yksi yhteinen lelu. Tytär osti puuterin joka oli n. puolet halvempi kuin muualla, pari alle 3€/kpl hametta. Kyllä sieltä jotain löytöjä teki, mutta kyllä väsyi kun se hehtaarihallin kiersi. Dvd ja cd osastoja en jaksanut kunnolla katsoa, oli jo siinä vaiheessa niin väsynyt, varmaan olisi löytynyt halpoja cd-levyjäkin. Vallilan verho-osastollakin olisi voinut tarkemmin katsella jos olisi jaksanut.
kakka paikka, kun on vienyt lähialueiden pikkukylien kauppojen myynnit sinne. Eikä keskisellä ole edes nykyään enää edullista.
Ostin tyttären kanssa n. satasella. Ostin yhden kirjan, dvd:n, seinäkellon, 4 kpl muistikorttia kameraan 5,95€/kpl (cittarilla samat tarjouksessa 19,95€/kpl), pienemmille lapsille karkkia tuliaisiksi ja yksi yhteinen lelu. Tytär osti puuterin joka oli n. puolet halvempi kuin muualla, pari alle 3€/kpl hametta. Kyllä sieltä jotain löytöjä teki, mutta kyllä väsyi kun se hehtaarihallin kiersi. Dvd ja cd osastoja en jaksanut kunnolla katsoa, oli jo siinä vaiheessa niin väsynyt, varmaan olisi löytynyt halpoja cd-levyjäkin. Vallilan verho-osastollakin olisi voinut tarkemmin katsella jos olisi jaksanut.
Tyttö osti jo toisen kerran Lumenen peitepuikon kun on siellä vaan 2,95.
Mä ostin kans muistikortin, yhden 4 gigasen ja yhden 8 gigasen.
CD-osastolle saapuessa on tosiaan yleensä jo väsynyt, mutta siellä on ihanat hyllyt, joista saa valita 3 levyä kympillä.
Keväällä otettiin Anna Puu, Jonna Geagea ja joku mitä en enää muista, nyt Katri Ylanderin kokoelma, Paula Vesalan & Pekka Kuusiston Kiestinki ja Raptorin Sekoelma. :D
Se vaihtaa väriä valaistuksen mukaan, oli jotain 20 euroa.
Kuinka moni teistä on muuten tavannut Vesa Keskisen? Minä olen, isoisänsä syntymäpäivillä. Oli silloin kohtelias ja kiva.
Myöhemmin vasta alkoi tulla uutisia typeryyksistä.
Se vaihtaa väriä valaistuksen mukaan, oli jotain 20 euroa.
Kuinka moni teistä on muuten tavannut Vesa Keskisen? Minä olen, isoisänsä syntymäpäivillä. Oli silloin kohtelias ja kiva.
Myöhemmin vasta alkoi tulla uutisia typeryyksistä.
Käytiin hiihtolomareissulla Tuurissa ja Vesa oli juuri siinä neuvonnassa, joten juttusille pääsin.
Vaikutelma hyvin sama kuin tv-sarjan antama...
-15-
Mutta kyllä siellä oli oikeasti aika hyviä tarjouksiakin. Esim. Vallilan täysin ok verhokangas 2 ekeä metri. Olisin ostanut, jos olisi sopinut paremmin meidän olkkarin tyyliin.
Yritimme ekan kerran elämässämme mennä the kyläkauppaan emmekä mahtuneet edes parkkipaikalle. Jäi sitten näkemättä sekin nähtävyys.
Yritimme ekan kerran elämässämme mennä the kyläkauppaan emmekä mahtuneet edes parkkipaikalle. Jäi sitten näkemättä sekin nähtävyys.
vähän joka puolella, kaupan vieressä, ruokakaupan vieressä, puutarhamyymälän lähellä ja siinä Vesan talon lähellä, joen toisella puolella.
Ei pitäisi jäädä parkkipaikasta kiinni.
Viime viikolla ainakin oli tilaa hyvin.
sekava kauppa. Mutta on nyt käyty ja toista kertaa ei tartte käydä.
Joku hyvä tarjous, mutta vaatteet varsinkin kalliita.
Eikös hän ole poikamies ja vapaa?
Oliko halpaa?
Mitä ostit?
Paljonko oli loppulasku?
Tankkasitko?