Mä ehkä näin kermaperseen! n. 25v. Juicycouture-veluuripuku päällä, varvastossut ja
ihan unelmien poikamiehen Gian näköinen, brunette ym. Helsingissä siis. Voisko olla? kuka tietää :D
Kommentit (5)
Oli kahvimuki ja paperipussi ja avaimet kädessä ja viipotti kovaa vauhtia. Ei meikkiä, tukka nutturalla. jep, kyllä kyyläsin. Olin eilen palstalla ja siitä tuli mieleen kun luin kuvauksen. Selvittäkääs oliko se hän :D
Lykkivät vaunuissa skidejä ostareilla ympäri pkseutua tuossa univormussa. Kutsun niitä mamupatjoiksi, siiderikanoiksi tai ihan WT:ksi.
Tarpeeksi monen kriteerin pitää täyttyä, että määrityksen voi edes tehdä. Kerää lisää matskua ennen kuin alat..
Tarpeeksi monen kriteerin pitää täyttyä, että määrityksen voi edes tehdä. Kerää lisää matskua ennen kuin alat..
Tuijotan nykyään aina kaikia sillä silmällä, että tunnistanko jostain ja tätä yhtä palstalaista erityisesti. Jäi vain mieleen ja nyt kun on tullut tuntomerkkejäkin niin sitäkin enemmän. Outo harrastus mulla.
Lykkivät vaunuissa skidejä ostareilla ympäri pkseutua tuossa univormussa. Kutsun niitä mamupatjoiksi, siiderikanoiksi tai ihan WT:ksi.