Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytän ihan rekkalesbolta :(

Vierailija
03.08.2012 |

Enpä ole aiemmin välittänyt, mutta nyt kun ikää on mittarissa +40, niin olen katsonut itseäni kriittisemmin.

Haluaisin olla hieman naisellisemman näköinen.

Eli hiukset pitäisi uusia :), ovat nyt hartiolle, aina ponnarilla ja ilman sävyä.

Vaatteeni ovat pääasiassa farkkuja, t-paitoja, neuleita, huppareita, tennareita jne. Hameita en käytä kostkaan, enkä mitään värejäkään.

Antakaas vinkkejä, miten lähteä muutamaan ulkoista habitustaan pienillä varoilla!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tukka ei ole rekkalesbo-piirre sitä paitsi. Sen suhteen sulla on jo asiat hyvin.

Äläkä tossa iässä pidä enää huppareita, ne ovat ehdoton nounou.

Vierailija
2/10 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta älä kynitytä lyhyeksi, muuten olet vielä enemmän tuon r-l:n näköinen. Älä heti värjäytä, vaan ota vaikka raidat. Farkkujen kanssa voi alkaa kokeilemaan vaikka eri värisiä puseroita. Onko sulla jotain tyylitajuista kaveria jonka kanssa mennä shoppailemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on ainakin Stockkalla, Sokoksella ja Aleksi13:ssa. Varmasti muualtakin löydät, kun soitat ja kysyt.

Kannattaa ostaa muotilehtiä ja tutkia erilaisia asukokonaisuuksia nettikaupoista, esim:

http://www.boden.co.uk/

http://www.esprit.fi/fi

http://www.next.co.uk/

Vierailija
4/10 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tiedät ettet sitä ole...

täällä samassa tilanteessa oleva tänä vuonna 47vee, lyhyet hiukset, olen vielä iso, 180cm ja 90kg. eli mua luullaan joka paikassa mieheksi. jos olen naistenvessassa, niin naiset kääntyy ovelta. seurustelen ja en ole ikinä naisista välittänyt. ja tiedän sen itse vaikka muut luulevat tietävänsä paremmin...

Vierailija
5/10 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi raidat kuulostais kivalta ja tosiaan, voisin ensin opetella näiden farkkujen kanssa käyttämään värikkäämpiä yläosia, ehkä sitten jonkin ajan kuluttua vois kokeilla kenkiä, joissa vähän korkoa ja toisenlaisia housuja.

Hameet tai mekot sitten viimeisinä, jos ollenkaan ;D

ap

Vierailija
6/10 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta sellaisia vaatteita, kun olet aina ostanut. Kun näet jossain tyylikkään naisen, katso mitä hänellä on päällään ja kopioi sama tyyli tai osa siitä itsellesi. Riko rajoja ja haasta itsesi.

Vierailija
7/10 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itseäni jo tympii tämä ulkonäkö. Halu olla naisellisempi kyllä kumpuaa sisältäni.

Vierailija
8/10 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten täällä jo joku sanoikin.

Käytä huppareita lähinnä kotioloissa illalla.

Jätä farkut, mutta osta muutama hyvännäköinen paitapusero niiden kanssa pidettäväksi (valkoinen, vaaleansiniraidallinen ja pinkki). H&M myy ihan ok kamaa, eikä ole paha hinta.

Paitis, farkut ja vaikka Espritistä puukengät kesäksi ja olet jo jtn muuta kuin "rekkakuskilesbo".

Älä luovu pitkistä hiuksistasi. Sijoita kampaajaan kuitenkin, jotta ne voi päivittää. Hyvä leikkaus ja esim. kevytväri tms. Hyvä kampaaja osaa auttaa sinua. Ponnareitakin on monenlaisia - kokeile seksikästä nutturaa - kysy kampaajalta vinkkejä. Katso jonkun ystäväsi hiuksia ja mene samalle kampajalle kuin hän : )

Tyylitajuinen ystävä on myös hyvä apu shoppailemassa.

Vierailija
9/10 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihania, kun ette ruvenneet veetuilemaan :)

Kiitos!

ap.

tilasin kampaajan, ensi viikolla laitetaan jotain väriä ja leikataan parempi malli! Sit ostoksille, vaikka sitä vihaankin ylikaiken

Vierailija
10/10 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis varmaan opetella meikkaamaankin, millä aloitan?

Mun nassu on pyöreä, iho sillai huono, että on aivan kamalasti mustapäitä ja muutenkin rasvainen.

Olen ihonväriltäni tummahko, vähän kuin lappalaiset, silmät vihreän ja harmaan sekoitukset, hiukset ruskeat...

Eli tähän vielä neuvoja, kiitos!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän