Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en ymmärrä kotiäitejä!

Vierailija
02.08.2012 |

alistutte sovinistiseen maailmaan! Ette aja tasa-arvoa vaan annatte miehenne polkea teitä ja jättää lapset yksin teidän vastuullenne! hyi hävetkää. Menkää töihin ja kouluun ja pistäkää mies pitämään isyyslomansa ja käymään vajavaa työaikaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida olla lapsia

Vierailija
2/12 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistun mihin? Kotiäitiys on oma toiveeni ja mieheni tukee sen toteuttamista taloudellisesti ja henkisesti. Mieheni ei polje minua vaan kunnioittaa. lapset eivät ole yksin minun vastuullani. Heidän isänsä on toinen perhene huoltajista ja myös osoitaa sen huolehtimalla lapsistaan työpäivänsä jälkeen ja vapaapäivinä. Olen opiskellut ammatin, tehnyt töitä liki 20 vuotta. Mies on pitänyt kaikki lain sallimat isyysvapaat, vajaata työaikaa ei voi tehdä emmekä näe sille tarvetta.

Miten ap teidän perheessä on hoidettu nämä kertomani asiat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
4/12 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun unelmani on olla kotiäiti. Ja uskon, että harva siihen "alistuu" nykyään.

Vierailija
5/12 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja työn tekemistä.

Vierailija
6/12 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yksinhuoltaja. Työpaikka saa odottaa, kunnes ihana mussukkani täyttää kolme vuotta, koska meillä nyt sattuu olemaan varaa tähän. Isä opiskelee ja soisin sen mielelläni hänelle, vaikka olisimme yhdessäkin. Minusta on ihanaa olla maailman rakkaimman ihmiseni kanssa kotona, kun se selvästi on hänenkin parhaakseen.

Vierailija
7/12 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistun mihin? Kotiäitiys on oma toiveeni ja mieheni tukee sen toteuttamista taloudellisesti ja henkisesti. Mieheni ei polje minua vaan kunnioittaa. lapset eivät ole yksin minun vastuullani. Heidän isänsä on toinen perhene huoltajista ja myös osoitaa sen huolehtimalla lapsistaan työpäivänsä jälkeen ja vapaapäivinä. Olen opiskellut ammatin, tehnyt töitä liki 20 vuotta. Mies on pitänyt kaikki lain sallimat isyysvapaat, vajaata työaikaa ei voi tehdä emmekä näe sille tarvetta.

20 vuotta olet tehnyt töitä opintojen jälkeen, minkä ikäisenä sait lapsen ja aloit kotiäidiksi?

Vierailija
8/12 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä isä piti isyyslomansa sekä isäkuukaudenkin vielä, vaikka olenkin kotiäitinä. Eihän se sitä estä.

Ja mielelläni annan mieheni polkea minua. Jospa tulisi vielä yksi lapsikin. Työpaikkani odottaa kyllä.

Vierailija
9/12 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa kaikki rahansa mun käyttöön. Rankaa tää kotiäityis..

Vierailija
10/12 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiäiti on ollut töissä (tykkäsin) ja nyt kotona lapsen kanssa ja tykkään vielä enemmän! Kohta alan keikkaa tekeen että pysyy työelämässä mukana mutta kyllä kotiäitin elämä aina uranaisen elämän voittaa! Mielestäni ainakin, kummastakin nyt kokemusta. Tuskinpa kotiäitiksi ne jäävät joista se tuntuu alistetulta ja sovinistiselta.

Vierailija
11/12 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen oli 1v. Toinen lapsemme oli 1v8kk, kun palasin töihin. Nyt olen hoitovapaalla kolmannesta lapsestamme, joka on 1,5v.

Haaveilen nyt ensimmäistä kertaa elämässäni kotiäitiydestä. Ikää mulla on 41v. Koulutus ja pitkä kokemus työelämästä löytyy. On työpaikka, johon palata,

mutta olen nyt aivan ihastunut lastemme hoitamiseen, kotitöihin, ompelemiseen, kokkaamiseen, halkojen hakkaamiseen...

Olen vakavasti harkinnut kotiäidiksi heittäytymistä ja työpaikastani luopumista. Voisin palata takaisin työelämään siinä vaiheessa, kun kuopuskin on ollut pari vuotta koulussa tai toki aikaisemminkin, mikäli mieli muuttuu.

Koen, että töissä voin olla aina, mutta nyt on ainoa mahdollisuus olla kotiäiti tai sitten se juna vaan puksuttaa ohi.

Miehelleni on ihan sama, mitä valitsen. Ainoa mielipide, jonka ilmaisi oli: Valitse vaihtoehto, joka tekee sut onnelliseksi.

Vierailija
12/12 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös nautin kotona olosta. Lisäksi en HALUA viedä lapsiani toiselle hoitoon. Olen ollut nyt 14v kotona. Mieheni on pitänyt kaikki isyysvapaat + pitänyt lomia ollakseen lasten kanssa, että minä olen saanut omaa aikaa esim. matkusteluun. Kaiken taustalla kuitenkin on se, että ME hoidamme lapsemme KOTONA. Mieheni ei alista minua mitenkään vaan päinvastoin on auttanut minua toteuttamaan unelmaani kotiäitiydestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi