Mikä tekee miehestä seksikkään?
Kertokaa naisimmeiset millainen on seksikäs miehenköriläs?
Kommentit (16)
arvostan mitä ekana vastannutkin. En kestä mitään "anteeksi kun olen olemassa-mammanpoikaa"
Ulkoisesti tietty rosoisuus. Liian kauniit miehet ei sytytä, eikä milläänlailla naismaiset.
Kattokaapas olypiauimareita telkkarista.
Joku tyylikäs partavesi ja suihkunraikas olemus + urheilullinen kroppa.
Mies ei saa olla todellakaan mikään mammanpoika vaan itsevarma. Nainen pitää osata ottaa myös huomioon ja pitää tätä kuin kukkaa kämmenellä :)
Sen näköiset kädet, että niillä on tehty töitä. Pullakädet ei iske.
Itse tykkään kyllä enemmän hyvin koulutetuista siisteistä miehistä kuin jostain duunareista ja rasvakäsistä.
vastaa nopeasti kysymyksiin, osaa olla oikeasti hauska ja hyvä suustaan, älykäs.
Ulkoisesti: HARTEIKAS, mikään ei ällötä niin paljon kuin kapeaharteinen mies.
PITKÄ. Lyhyet tapit eivät ole miehekkäitä.
RAAMIKAS. Roteva, ei lihava. Mieluiten lihaksikas. ISOT KÄMMENET. SIISTI ja HYVÄNTUOKSUINEN!!
Isot silmät, pusuhuulet, tummat piirteet ( ei blondia!!). HYVÄ TUKKA (paksu) ja STYLE pukeutuminen, ei liian metro, mutta lähellä sitä.
Kun miehellä on riittävästi rahaa ja hän on julkisuuden henkilö, niin lähes kaikki naiset ovat lääpällään riippumatta siitä minkä näköinen mies on tai miten hän pukeutuu.
Elokuvaohjaaja Harlin, Lätköpomo Hjallis, Kauppias Vesa ja ne sadat jääkiekkopelaajat ja jalkapalloilijat saavat missin näköisiä naisia aina kun siihen on tarve.
Itse tykkään kyllä enemmän hyvin koulutetuista siisteistä miehistä kuin jostain duunareista ja rasvakäsistä.
Ai sulla on tämmönen rajaus? Mä en oo huomannu etteikö näitä vois yhdistää. Siis niitä voimakkaan näköisiä käsiä ja siisteyttä (ja hyvää työpaikkaa, vaikka se ei sikäli vaikuta seksikkyyteen, mutta toki tekee muuten kiinnostavammaksi). Koulutus nyt ei kenestäkään sinänsä seksikästä tee, paitsi jos on kouluttautunut joksikin univormuihmiseksi. :D Voihan se toimistohiirikin olla vaikka vapaa-palokuntalainen.
Kun miehellä on riittävästi rahaa ja hän on julkisuuden henkilö, niin lähes kaikki naiset ovat lääpällään riippumatta siitä minkä näköinen mies on tai miten hän pukeutuu. Elokuvaohjaaja Harlin, Lätköpomo Hjallis, Kauppias Vesa ja ne sadat jääkiekkopelaajat ja jalkapalloilijat saavat missin näköisiä naisia aina kun siihen on tarve.
Hjalliksessa täytyy olla jotain outoa karismaa, joka ei välity tv-ruudusta tai kuvista. En mä muuten tuota ymmärrä edes näin naisena. Se ei oikeasti oo kyllä millään mittarilla mitattuna viehättävä. Keskinenhän nyt ei saakkaan kuin rahalla. Jääkiekkopelaajat ja muut urheilijat saisivat kropallaan jo pelkästään, vaikka pummaisivat rahaa niiltä naisilta joita yrittävät iskeä. :D Ja Harlinkin oli joskus ihan siedettävä. Onko sillä edes rahaa?
Minut saa kostumaan. Tummatukkainen ja silmäinen. sopusuhtainen PITKÄ mies. Tatuoinnit.
Mutta se pinnallisuudesta. Luonteessa terve itsevarmuus, vähän saa olla hurmurin luonnetta. iloinen, hymyilee paljon, sosiaalinen. USKALTAA NÄYTTÄÄ TUNTEENSA, eikä pelaa vaan keskittyy yhteen naiseen. pukeutuminen on tärkeää, epäsiisti mies ei saa huomiotani ollenkaan. Partaa saa olla VÄHÄN. mutta viikset totaalisen turn off.
Huh, kun saisikin.
kroppa (mm. rintalihakset ja hauikset löytyy) ja arvostaa naista.
se että on ns. "sinut" itsensä kanssa olematta ylimielinen. Niin ja huumorintaju + älykkyys.