Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä SINUN vihkisormukseesi on kaiverrettu?

Vierailija
02.08.2012 |

Pelkkä päivämäärä? Nimet tai nimikirjaimet? Jotain henkilökohtaista?

Paljonkohan merkkejä noihin rinkuloihin yleensä mahtuu tai on tapana laittaa? - Olen siis menossa naimisiin ja sormus on nyt valittu ja tilattu. Nyt pähkäilen, että mitä siihen kaiverretaan, kun se saapuu kaiverrettavaksi.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimiä ei ole, tosin ne mahtuisivat lisäksi. Lisätään ne ehkä sitten kun dementia uhkaa.

Mahtuvan kaiverruksen määrä riippuu sormuksesta; koosta, leveydestä, leimojen määrästä/koosta, istutuksista ja muista koristeista jotka mahdollisesti rei'ittävät koko sormuksen.

Vierailija
2/25 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yksi sana, jolla on meille ihan erityinen merkitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/25 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä päivämäärä? Nimet tai nimikirjaimet? Jotain henkilökohtaista?

Paljonkohan merkkejä noihin rinkuloihin yleensä mahtuu tai on tapana laittaa? - Olen siis menossa naimisiin ja sormus on nyt valittu ja tilattu. Nyt pähkäilen, että mitä siihen kaiverretaan, kun se saapuu kaiverrettavaksi.

Mulla lukee vihkisormuksessa mun ja miehen etunimi sekä vihkipäivämäärä.

Vierailija
4/25 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen nimi + pvm, miehellä mun nimi + pvm

Päivämäärä nyt ainakin kannattaa laittaa, olen monesti joutunut tarkistamaan :)

Vierailija
5/25 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päivämäärä. Sanan pituus on 5 kirjainta ja päivämäärä muotoa pv.kk.vvvv. Muuta ei olisi mahtunut.

Vierailija
6/25 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ne on puoliks kuluneet pois kun sormus on kulunut puolet ohuemmaksi 18 vuodessa ja teen fyysistä työtä

Vierailija
7/25 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen nimi ja sydän.

Vierailija
8/25 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osannut päättää mitä kaiverretaan joten ei kaiverrettu mitään.

Vierailija
9/25 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osannut päättää mitä kaiverretaan joten ei kaiverrettu mitään.

Vierailija
10/25 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlajais, hää, molempien lasten synt päivät

Vierailija
11/25 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei pitänyt sitä tärkeänä.

Vierailija
12/25 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivämäärän vielä ymmärrän jos luulee sen unohtavansa, mutta miksi kaivertaa nimi?

Vierailija
13/25 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun nimi & miehen nimi, päivämäärä muodossa pv.kk.vvvv

Vierailija
14/25 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään. Emme tienneet, kumpi päivämäärä vihkipäivä tulee olemaan siinä vaiheessa kun sormukset haimme, emmekä voineet siihen vaikuttaa. Piti kaiverruttaa vihkimisen jälkeen, mutta se jäi.

Vierailija
15/25 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivämäärän vielä ymmärrän jos luulee sen unohtavansa, mutta miksi kaivertaa nimi?

Ettei samaa sormusta voi käyttää mahdollisesti tulevissa liitoissa? :D

Vierailija
16/25 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jotain tälläistä kuten: Vuodesta XXXX. Tähän voisi ehkä jotain muutakin, riippuu miten paljon voi kirjoittaa.

Vierailija
17/25 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kaiverrutti siihen jotain, minkä piti salassa, kunnes alttarilla sormuksen sormeeni pujotettuaan kuiskasi sen mulle (oltiin sovittu näin).

Siinä lukee: Siunaus Liitolle +pvm

Tää oli ihana yllätys, sillä siunauksen saaminen nimenomaan oli mulle se tärkeä asia.

Miten kaunis ele.

Vierailija
18/25 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kaiverrutti siihen jotain, minkä piti salassa, kunnes alttarilla sormuksen sormeeni pujotettuaan kuiskasi sen mulle (oltiin sovittu näin).

Siinä lukee: Siunaus Liitolle +pvm

Tää oli ihana yllätys, sillä siunauksen saaminen nimenomaan oli mulle se tärkeä asia.

ja kyyneleet tuli silmiin. Ette usko miten jännitin mitä hän sinne mahtaa kaiverruttaa ;)

Miten kaunis ele.

Vierailija
19/25 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehellä ollut sen kummempaa intressiä sormuksen kaiverrukseen kun minullakaan. Tiedän miehen nimen, hääpäivän ja vuoden, tarkistan facebookista jos unohdan joskus ;)

Nimi ja hääpäivä on klassikko, mutta tuntui turhalta koska hääpäivä sinänsä ei meidän suhteessa ollut mikään merkkipaalu vaan ihan luonnollinen jatko pitkälle suhteelle jossa oli jo lapsiakin. Meillä ei oikeastaan ole mitään merkkisanaa tai lyhyttä lausetta ja tuntui teennäiseltä sitten lähteä erikseen sellaista kehittämään sormusta varten. Sovitaan vaikka että sormuksen sisäpuoli on vain oma alkuperäinen itsensä, sileä ja puhdas, ihan niin kun me ja meidän avioliittokin?

Vierailija
20/25 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma nimi, sydän, miehen nimi, päivämäärä muodossa p.k.vvvv

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi