Miksi aikuisella naisella pitäisi olla bmi 19-20?
Suurin osa yli 30 vuotiaista näyttää paremmalta noin bmi:ssä 22-25. Sopivasti rasvaa poskipäissä, ettei rypyt näy.
Alle 30 vuotiaita pukee laihuus, mutta sitä vanhempana normaalipainoinen on kaunein.
Kommentit (10)
Kuka väittää, että pitäisi? Itse miehenä tykkään enemmän juuri normaalipainon ylärajoilla olevista naisista kuin alarajoilla olevista. Tyttöystävänikin aina itkee kuinka hän on lihava ja kuvottava, vaikka kuinka vakuuttelen, että hän on hyvä juuri tuollaisena. Läskit ovat sitten asia erikseen.
Kuka väittää, että pitäisi? Itse miehenä tykkään enemmän juuri normaalipainon ylärajoilla olevista naisista kuin alarajoilla olevista. Tyttöystävänikin aina itkee kuinka hän on lihava ja kuvottava, vaikka kuinka vakuuttelen, että hän on hyvä juuri tuollaisena. Läskit ovat sitten asia erikseen.
näissä painoketjuissa melko suuri osa huutaa, että on läski jos on BMI 25 ja "normaali" nainen on heidän mielestään BMI 20.
Ilmeisesti se on kateus kun naisellisuus vähenee painon pudotessa.
Ei mulla ainakaan. Oon 175 cm pitkä ja ainoa sopiva paino on mulle alle 60 kg. Eli bmi on varmaankin alle 20 (en ole laskenut). Ihmisten ruumiinrakenteet nyt vaan on erilaisia.
Naisen on kuitenkin vastattava ikääntymisen haasteisiin jotta pysyisi haluttavana aviomiehensä silmissä. En hyväksy missään olosuhteissa sitä että mies käy huorissa tai muuten rikkoo perheen, mutta naisen on myös omalla toiminnallaan pyrittävä siihen ettei tuollaista houkutusta tulisi. Avio-onni vaatii yhteispeliä molemmilta osapuolilta.
näissä painoketjuissa melko suuri osa huutaa, että on läski jos on BMI 25 ja "normaali" nainen on heidän mielestään BMI 20.
Ilmeisesti se on kateus kun naisellisuus vähenee painon pudotessa.
No eikun just päinvastoin, läskit ovat kateellisia hoikemmille ja kauneemmille naisille kun yrittävät päteä näillä "naisellisuus nousee bmin myötä" paskajutuillaan.
Muodot ei bmin myötä parane, yleensä päinvastoin. Vähän hoikkana lantion ja perseen muodot korostuu paljon paremmin, kuin jollain puoliläskillä, jonka selkäläskit tekevät sen perseestä ja selästä aina kaulaan asti yhtenäisen neliön. Rinnat kasvaa vähän joo, usein malliin "roikkuva pesisräpylä".
Eli alhaisia bmi on siksi parempi, koska silloin vaan ollaan paljon paremman näköisiä.(ei toki liian alas sovi mennä, joku 18-22 on just passeli).
näissä painoketjuissa melko suuri osa huutaa, että on läski jos on BMI 25 ja "normaali" nainen on heidän mielestään BMI 20. Ilmeisesti se on kateus kun naisellisuus vähenee painon pudotessa.
No eikun just päinvastoin, läskit ovat kateellisia hoikemmille ja kauneemmille naisille kun yrittävät päteä näillä "naisellisuus nousee bmin myötä" paskajutuillaan. Muodot ei bmin myötä parane, yleensä päinvastoin. Vähän hoikkana lantion ja perseen muodot korostuu paljon paremmin, kuin jollain puoliläskillä, jonka selkäläskit tekevät sen perseestä ja selästä aina kaulaan asti yhtenäisen neliön. Rinnat kasvaa vähän joo, usein malliin "roikkuva pesisräpylä". Eli alhaisia bmi on siksi parempi, koska silloin vaan ollaan paljon paremman näköisiä.(ei toki liian alas sovi mennä, joku 18-22 on just passeli).
Eihän munkaan mies käytä topattuja simmareita :D Mä käytän ihan kolmiobikineitä, koska rintani eivät roiku, vaikka ovat suuret.
Olen 172cm. Mulla BMI on nyt 21,3 (63kg) ja minusta tuntuu paremmalta 1,5kg kevyempänä, jolloin bmi on 20,8. Eikä haittaisi olla alhaisempikin, ehkä 20,3 saakka (60kg).
näissä painoketjuissa melko suuri osa huutaa, että on läski jos on BMI 25 ja "normaali" nainen on heidän mielestään BMI 20. Ilmeisesti se on kateus kun naisellisuus vähenee painon pudotessa.
No eikun just päinvastoin, läskit ovat kateellisia hoikemmille ja kauneemmille naisille kun yrittävät päteä näillä "naisellisuus nousee bmin myötä" paskajutuillaan. Muodot ei bmin myötä parane, yleensä päinvastoin. Vähän hoikkana lantion ja perseen muodot korostuu paljon paremmin, kuin jollain puoliläskillä, jonka selkäläskit tekevät sen perseestä ja selästä aina kaulaan asti yhtenäisen neliön. Rinnat kasvaa vähän joo, usein malliin "roikkuva pesisräpylä". Eli alhaisia bmi on siksi parempi, koska silloin vaan ollaan paljon paremman näköisiä.(ei toki liian alas sovi mennä, joku 18-22 on just passeli).
Eihän munkaan mies käytä topattuja simmareita :D Mä käytän ihan kolmiobikineitä, koska rintani eivät roiku, vaikka ovat suuret.
Sulla on sit hyvä kroppa, onneksi olkoon siitä. Mutt suurimmalla osasta naisia kasvaa selkä, persjalat ja olkapäät läskikuutiomuotoon, ja siinä ei ole mitään sexyä tai naisellista.
Hoikempana niillä olisi perse pyöreä, eikä roikkuva neliö josta ei saa selvää että mistä selkä alkaa.
Vastatkaapa tähän.