Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aikuisella naisella pitäisi olla bmi 19-20?

Vierailija
01.08.2012 |

Suurin osa yli 30 vuotiaista näyttää paremmalta noin bmi:ssä 22-25. Sopivasti rasvaa poskipäissä, ettei rypyt näy.

Alle 30 vuotiaita pukee laihuus, mutta sitä vanhempana normaalipainoinen on kaunein.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaapa tähän.

Vierailija
2/10 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka väittää, että pitäisi? Itse miehenä tykkään enemmän juuri normaalipainon ylärajoilla olevista naisista kuin alarajoilla olevista. Tyttöystävänikin aina itkee kuinka hän on lihava ja kuvottava, vaikka kuinka vakuuttelen, että hän on hyvä juuri tuollaisena. Läskit ovat sitten asia erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka väittää, että pitäisi? Itse miehenä tykkään enemmän juuri normaalipainon ylärajoilla olevista naisista kuin alarajoilla olevista. Tyttöystävänikin aina itkee kuinka hän on lihava ja kuvottava, vaikka kuinka vakuuttelen, että hän on hyvä juuri tuollaisena. Läskit ovat sitten asia erikseen.

näissä painoketjuissa melko suuri osa huutaa, että on läski jos on BMI 25 ja "normaali" nainen on heidän mielestään BMI 20.

Ilmeisesti se on kateus kun naisellisuus vähenee painon pudotessa.

Vierailija
4/10 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan. Oon 175 cm pitkä ja ainoa sopiva paino on mulle alle 60 kg. Eli bmi on varmaankin alle 20 (en ole laskenut). Ihmisten ruumiinrakenteet nyt vaan on erilaisia.

Vierailija
5/10 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen on kuitenkin vastattava ikääntymisen haasteisiin jotta pysyisi haluttavana aviomiehensä silmissä. En hyväksy missään olosuhteissa sitä että mies käy huorissa tai muuten rikkoo perheen, mutta naisen on myös omalla toiminnallaan pyrittävä siihen ettei tuollaista houkutusta tulisi. Avio-onni vaatii yhteispeliä molemmilta osapuolilta.

Vierailija
6/10 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näissä painoketjuissa melko suuri osa huutaa, että on läski jos on BMI 25 ja "normaali" nainen on heidän mielestään BMI 20.

Ilmeisesti se on kateus kun naisellisuus vähenee painon pudotessa.

No eikun just päinvastoin, läskit ovat kateellisia hoikemmille ja kauneemmille naisille kun yrittävät päteä näillä "naisellisuus nousee bmin myötä" paskajutuillaan.

Muodot ei bmin myötä parane, yleensä päinvastoin. Vähän hoikkana lantion ja perseen muodot korostuu paljon paremmin, kuin jollain puoliläskillä, jonka selkäläskit tekevät sen perseestä ja selästä aina kaulaan asti yhtenäisen neliön. Rinnat kasvaa vähän joo, usein malliin "roikkuva pesisräpylä".

Eli alhaisia bmi on siksi parempi, koska silloin vaan ollaan paljon paremman näköisiä.(ei toki liian alas sovi mennä, joku 18-22 on just passeli).

Vierailija
7/10 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näissä painoketjuissa melko suuri osa huutaa, että on läski jos on BMI 25 ja "normaali" nainen on heidän mielestään BMI 20. Ilmeisesti se on kateus kun naisellisuus vähenee painon pudotessa.

No eikun just päinvastoin, läskit ovat kateellisia hoikemmille ja kauneemmille naisille kun yrittävät päteä näillä "naisellisuus nousee bmin myötä" paskajutuillaan. Muodot ei bmin myötä parane, yleensä päinvastoin. Vähän hoikkana lantion ja perseen muodot korostuu paljon paremmin, kuin jollain puoliläskillä, jonka selkäläskit tekevät sen perseestä ja selästä aina kaulaan asti yhtenäisen neliön. Rinnat kasvaa vähän joo, usein malliin "roikkuva pesisräpylä". Eli alhaisia bmi on siksi parempi, koska silloin vaan ollaan paljon paremman näköisiä.(ei toki liian alas sovi mennä, joku 18-22 on just passeli).

Eihän munkaan mies käytä topattuja simmareita :D Mä käytän ihan kolmiobikineitä, koska rintani eivät roiku, vaikka ovat suuret.

Vierailija
8/10 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

bmi 22, haluaisi olla 20.

Vierailija
9/10 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 172cm. Mulla BMI on nyt 21,3 (63kg) ja minusta tuntuu paremmalta 1,5kg kevyempänä, jolloin bmi on 20,8. Eikä haittaisi olla alhaisempikin, ehkä 20,3 saakka (60kg).

Vierailija
10/10 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näissä painoketjuissa melko suuri osa huutaa, että on läski jos on BMI 25 ja "normaali" nainen on heidän mielestään BMI 20. Ilmeisesti se on kateus kun naisellisuus vähenee painon pudotessa.

No eikun just päinvastoin, läskit ovat kateellisia hoikemmille ja kauneemmille naisille kun yrittävät päteä näillä "naisellisuus nousee bmin myötä" paskajutuillaan. Muodot ei bmin myötä parane, yleensä päinvastoin. Vähän hoikkana lantion ja perseen muodot korostuu paljon paremmin, kuin jollain puoliläskillä, jonka selkäläskit tekevät sen perseestä ja selästä aina kaulaan asti yhtenäisen neliön. Rinnat kasvaa vähän joo, usein malliin "roikkuva pesisräpylä". Eli alhaisia bmi on siksi parempi, koska silloin vaan ollaan paljon paremman näköisiä.(ei toki liian alas sovi mennä, joku 18-22 on just passeli).

Eihän munkaan mies käytä topattuja simmareita :D Mä käytän ihan kolmiobikineitä, koska rintani eivät roiku, vaikka ovat suuret.

Sulla on sit hyvä kroppa, onneksi olkoon siitä. Mutt suurimmalla osasta naisia kasvaa selkä, persjalat ja olkapäät läskikuutiomuotoon, ja siinä ei ole mitään sexyä tai naisellista.

Hoikempana niillä olisi perse pyöreä, eikä roikkuva neliö josta ei saa selvää että mistä selkä alkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän