PASKAPUHETTA että hoikat söisivät "isoja annoksia"
Kommentit (5)
esim mun langanlaiha miniäni syö enemmän kuin mun 110kg mieheni! Itse syön suht vähän ja usein (2 lämmintä ateriaa päivässä) ja olen normaalipainoinen, mutta pienemmät ystävättäret syö tuplasti mun ruokamääräni. Kulutus suunnilleen sama joten täytyy liittyä aineenvaihduntaan tms
että läskit mättävät lautasensa kukkuroilleen ja mättävät ruokaa kuin se häviäisi lautaselta just nyt ja vetävät viellä päälle kahvit ja tortut ja ties mitä. Hoikat ihmiset näyttävät syövän vähän ja kohtuullisesti. Varmaan noi ruokailutavat selittävät pitkälti myös läskien läskit ja hoikkien hoikkuuden.
Esimerkiksi lounasravintolassa uunimakkarasta voi rapsuttaa juustot pois, salaatin voi syödä ilman salaatinkastiketta kuten myös pihvit ja lihapullat yms ilman kermakastiketta. Omenapiirakkaa ei ole pakko uittaa siinä vanilijakastikkeessa (vaikka ne on kyllä namia).
Monesti huomaa subissa, että porukka vetää salaatin täyteen juustoa ja erilaisia sörsseileitä. Se siitä kevyestä. Kun jättää noi ylimääräiset kalorit pois, annoskoot voi pitää huoletta aika isoina.
syö erittäin hoikka miespuolinen työkaverini. Minä olen pyöreä, ja syön kolmasosan siitä, mitä hän. Enkä minäkään töissä pullaa tms syö.
Mies harrastaa hiihtämistä ym kestävyysurheilua, joten energiankulutus on ihan toista kuin minulla.
Riippuu varmaan tapauksesta. Itse olen hoikka ja syön aina paljon kerralla. Helposti menee kokonainen pizza tai kebab ranskalaisilla. Tavallista kotiruokaa esim lihapullia ja perunamuusia pystyy syömään kaksi lautasellista.