Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihavat morsiamet pukeutuvat avonaisiin hääpukuihin? Läskiset olkavarret ja selkä pursuavat

Vierailija
01.08.2012 |

kuvottavasti..yök

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluavat pukeutua mekkoon mistä tykkäävät eniten.

Onks se sulle ongelma?

Vierailija
2/51 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile meille mahdollisimman tarkasti itsesi morsiamena, ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he ovat itsevarmoja ja kauniita, heillä on isot rinnat ja naiselliset muodot. Olkavarret ja selkä on sivuseikka. Ja kyllä ne joskus pursuavat hoikillakin, joilla ei sitten muuta muotoa olekaan kun juurikin jenkat. Mutta mitä sitten? Jokaisella on oma maku, oma tyyli, oma ulkonäkö ja vartalotyyppi jnejnejne. kuka niitä on arvostelemaan, jos itse arvostaa itseään sellaisena kuin on????

Vierailija
4/51 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsivarret ja tursuavat selkäihrat, mutta minua ihmetyttää rinnat. Jos on lihava ihminen kyseessä, rinnat on poikkeuksetta nostettu kaulaan saakka, siten että niistä tulee tasaiset päältä, kuin hyllyvä tarjotin leuan alle. Mielestäni rinnat ovat kauneimmillaan kun ne ovat pyöreät eivätkä liian ylös nostetut. Olen vähän huono selittämään, mutta toivottavasti joku ymmärtää mitä ilmiötä tarkoitan.

Ja joo, kaikki saavat pukeutua omiin häihinsä ihan niinkuin itse haluavat.

Vierailija
5/51 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he ovat itsevarmoja ja kauniita, heillä on isot rinnat ja naiselliset muodot. Olkavarret ja selkä on sivuseikka. Ja kyllä ne joskus pursuavat hoikillakin, joilla ei sitten muuta muotoa olekaan kun juurikin jenkat. Mutta mitä sitten? Jokaisella on oma maku, oma tyyli, oma ulkonäkö ja vartalotyyppi jnejnejne. kuka niitä on arvostelemaan, jos itse arvostaa itseään sellaisena kuin on????

Minusta ei ole naisellista olla leveä hyllyvä pötkö, jota korsetilla yritetään väkisin kaventaa. Ne hyllyvät selkäihrat johtuu juuri niistä liian kireälle vedetyistä korseteista. Jos lihavat ovat itsevarmoja ja kauniita, miksi vartaloa on yritettävä keinotekoisesti kaventaa? Ja sitten pukeudutaan väkisin paria numeroa liian pieneen mekkoon?

Muita ei saisi arvostella, mutta itse arvostelet hoikkien jenkkakahvoja?

Vierailija
6/51 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjottimeksi nostetut rinnat. Puvun kaula-aukko on kuin kilpi siinä edessä ja sitten ne rinnat puristetaan oudosti. Juuri nykyään suursuosiossa olevat olkaimettomat puvut aiheuttavat nimenomaan tämän efektin. Hääpukuohjelmassa Hulluna häämekkoihin (LIV-kanava), joissa morsiamet sovittelevat Kleinfeldilla kaikenlaisia pukuja, ei tuollaisia kummallisia rintatarjottimia mielestäni näy.

Vierailija
7/51 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lihava, on yleensä niitä tissejäkin ja ne voi olla ainoa hyvä kohta kropassa, jolloin haluaa ne "näytille". Siinä sivussa saattaa sitten olkapääkin vilahtaa tai niska, mutta parempi sekin kuin täysin peittävä leukaan asti kuroutuva löysä kaapu, vai?

Vierailija
8/51 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se liian tiukasta asusta johtuva tursottelu ja lähelle kaulaa nostetut rinnat hämmästyttävät. Liian pieni vaate ei koskaan näytä hyvältä, ei kenelläkään.

Vierailija
9/51 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin enemmän huolissani tästä asenteesta toisen ulkonäköä kohtaan ja muutenkin pinnallisuudesta.

Lihava morsian sentään täysi-ikäinen. Olkaa mieluummin huolissanne murrosikäisten tyttöjen pukeutumisesta. Siinä olisi monella vanhemmalla puuttumisen paikka.

Kauneus on muutenkin katsojan silmässä, joku tykkää laihasta joku lihavasta.

Telkkaa seuranneena olen nähnyt lihavillakin kivoja hääpukuja. Ei se pointti ole, että mikä läski näkyy ja jotain yötöttää vaan se, että se puku istuu (myös tisseistä)

Vierailija
10/51 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella pitää olla olkaimeton mekko, vaikka se ei olisi edes kovin nätti eikä sopisi omaan tyyliin eikä omalle kropalle. Tosiasia on, että vaatii aika helvetin hyvän kropan jotta olkaimeton mekko oikeasti näyttää hyvältä.

Jokainen varmasti haluaa näyttää hyvältä hääpäivänään, ja siksi ihmettelen, mikseivät ihmiset etsi sellaista pukua, joka sopii OMAAN vartaloon ja saa sen näyttämään hyvältä. Ja ne tissit on kyllä kauhistus numero 1.

Vierailija
11/51 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole naisellista olla leveä hyllyvä pötkö, jota korsetilla yritetään väkisin kaventaa. Ne hyllyvät selkäihrat johtuu juuri niistä liian kireälle vedetyistä korseteista. Jos lihavat ovat itsevarmoja ja kauniita, miksi vartaloa on yritettävä keinotekoisesti kaventaa? Ja sitten pukeudutaan väkisin paria numeroa liian pieneen mekkoon?

Muita ei saisi arvostella, mutta itse arvostelet hoikkien jenkkakahvoja?

nähnyt lukuisia normi kokoisia jotka `"keinotekoisesti" yrittävät kaventaa itseään....miksi?Ainoastaan heidän oikeus???

Vierailija
12/51 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut viimeisen 10 vuoden aikana kolmasti häissä, joissa morsian oli reilusti ylipainoinen, ja nämä olivat myös ainoita häitä, joissa morsiamilla oli olkaimeton puku.

Muissa häissä, joissa morsiamilla olisi ollut parempi kroppa, olivat ne käsivarretkin piilossa.

Vierailija
13/51 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne siis pukeutuu liian pieniin hääpukuihin? Se liian tiukasta asusta johtuva tursottelu ja lähelle kaulaa nostetut rinnat hämmästyttävät. Liian pieni vaate ei koskaan näytä hyvältä, ei kenelläkään.

Vierailija
14/51 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella pitää olla olkaimeton mekko, vaikka se ei olisi edes kovin nätti eikä sopisi omaan tyyliin eikä omalle kropalle. Tosiasia on, että vaatii aika helvetin hyvän kropan jotta olkaimeton mekko oikeasti näyttää hyvältä. Jokainen varmasti haluaa näyttää hyvältä hääpäivänään, ja siksi ihmettelen, mikseivät ihmiset etsi sellaista pukua, joka sopii OMAAN vartaloon ja saa sen näyttämään hyvältä. Ja ne tissit on kyllä kauhistus numero 1.

ja tämä samainen puku sopi myös yhdelle ystävälleni. Korsetti antaa niin paljon anteeksi, ennemmin sellainen sopii kuin murmaid-mekko johon muka-hoikat ja pitkät ovat itseään usein mahduttaneet. Makuja on siis monia..

Vierailija
15/51 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daily mailissa oli pari päivää sitten juttu, jossa hieman ylipainoinen (olikohan se kokoa 16) nainen kertoi, että hänet oli käännytetty morsiusliikkeen ovelta, kun heillä ei ole niin isoja kokoja. Jutussa kauhisteltiin, että nainen oli samaa kokoa kuin iso osa Britannian naisista.

Itse olin raskaana mennessäni naimisiin ja teetätin ompelijalla asun, koska en halunnut litistää vauvaani kureliivillä lyttyyn. Ompelija ompeli todella kauniin empirelinjaisen mekon. Oli ihanaa viettää tärkeä päivä vaatteessa, joka ei hiertänyt ja puristanut. Mekon päällä pidin huivia, joka peitti käsivarteni.

Vierailija
16/51 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevansa yhtä kauniita olkaimettomassa puvussa kuin normaalipainoiset ja hoikat.

Vierailija
17/51 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://static.telkku.com/telkku/programimages/venetsia/3036323554494c53…

Ja 8 myös. Tuossa puvussa toteutuu juuri se rintapanssari ja hyllyvä tissihylly.

Vierailija
18/51 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä pukeuduin liian pieniin vaatteisiin. Mä en vaan kestänyt todellisuutta eli sitä että oon läski. Olihan se typerää. Jos siitä jotain hyvää keksii, niin sen,että se kertoi siitä, etten ollut alistunut olemaan läski koko ikääni. Lopulta laihduin. Mutta ehkä morsmaikuilla on samaa vikaa.

ja huom: peili ei kerro koko totuutta. Siinä näkee itsensä vain parista imartelevasta kuvakulmasta, mikäli ei ole tosi tarkkana. Niinpä sitä luulee olevansa paremmin istuvissa vaatteissa kuin tosiasiassa onkaan. Vasta sit joku filminpätkä, jossa liikkuu ja istuu ja näkee itsensä myös kauempaa, kertoo kaamean totuuden...

Vierailija
19/51 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://static.telkku.com/telkku/programimages/venetsia/3036323554494c53…" alt="http://static.telkku.com/telkku/programimages/venetsia/3036323554494c53…">http://static.telkku.com/telkku/programimages/venetsia/3036323554494c53…; Ja 8 myös. Tuossa puvussa toteutuu juuri se rintapanssari ja hyllyvä tissihylly.

Toisin kuin kaaso, joka kuvassa vihreässä puvussa... tuo ei vain ole sievää.. Itselläni myös hyllyvät käsivarret ja en ikinä laittaisi olkaimetonta pukua mihinkään, se ei ole sievää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän