Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paskanarsistin paluu palstalle

Vierailija
31.07.2012 |

Morjensta vauva-palstan valittajat!

Se on nyt Paskanarsisti taas palannut kuvioihin!

Ja se on taas todistettu, miten ämmiä kiihottaa rahamies todellisen Auton ratissa. Käytiin tänään nimittäin yhden bimbon (valitettavasti ei blondi) kanssa vähän automatkailemassa. Parin ensimmäisen risteyksen aikana ämmä oppi jo että mistä on kyse kiihtyvyydessä. Sitten tuli kunnon suora päästellä, niin sehän pil***kannatin sanoi "taas sitten mennään"!? Hahhah!

Juu alla oli tuo Coupe MB CL siis (tosi nolo vale Carlsson, mutta silti V8 voimaa) ja kyllä tuntui akka viihtyvän ja olisi tullut kadulta muutkin vissiin kyytiin, jos olisivat sopineet. Autossa on tuo takapenkki, mutta jos jalkatilaa jää polvien kohdalta n. 3cm, niin eipä sitten oteta ketään sinne istumaan. Ihme jalkatila yli 5m pitkässä autossa.

Ja sitten asiaan:

Järjestän totaalisen ryyppäysmatkan Suomeen (ja isolla S:llä kirjoitettuna) paluuni kunniaksi. Lähdetään lokakuussa Pietariin Venäjälle ja kaikki vauva-palstan ammulit on tervetulleita mukaan. Votkaa (eli ihan pikkuvettä) on luvassa ilmaiseksi niin paljon kun jaksatte juoda (ostan jo St Peterlinen alukselta kaikille tuon all drink rannekkeen). Ainoo ehto on, että annatte pesää Pietarissa.

Ja lopuksi: Mitä V***tua ootte tehnyt taloustilanteelle täällä, kun olin vetää noita leidareita hanuriin! Minun heinäkuun nettotulot kaikkien kiinteiden kulujen jälkeen olivat vain 5556,11 euroa! Tuolla ei pitkään pämpätä ja huoria vedetä... Siis tosi masentavaa.

Mut ei se mitään, aamulla lähden heti yhdeksältä ostaa domi-pullon (no se on juotu jo ennen klo 12, pitää jatkaa väkevämmillä). Pitänee ettiä sitten kuskikin meseen, siis enhän minä itse aja... hähhäh muahahahaha

Ja sitten se päivän iljetysjuttu, kusin tänään omille kintuilleni koko lastin, enkä edes aluksi huomannut mitään. Oli vaan sääret niin märät, niin pyyhin yksien lastenrattaiden kylkeen ne kerrostalon porttikongissa!

Eikun jatkakaa vaan lisääntymistä, mä lähden jauhaa paskaa taas vähäksi aikaa muualle. Ja lupaan aina terrorisoida narttuja lastenrattaiden kanssa.

Rakkaudella teitä muistaen: Paskanarsisti

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjootsä myös sidukkaa? Voinko ottaa pikku systerin mukaan? Niin ja naapurin pikku rouvakin voisi lähteä, kun sen insinööri mies ei oikein jaksa eikä osaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi