Kauneus on katoavaista, kuvat ;)
Ennen:
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/07/31/article-2181655-144FB94500000…
Nyt:
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/07/31/article-0-144E0BFC000005DC-42…
(ikä 40v)
Kommentit (24)
en oikeesti tajua tätä kauhistelua.
Noin se vaan suurelle osalle nelikymppisenä käy, kävi mullekin, vaikka nuorempana sai itseään väkisin lihottaa, eikä onnistunut.
Mutta toisaalta, mitä sillä on väliä, se kauneus on mennyttä jossain vaiheessa kuitenkin, kun naama rupsahtaa, ja onko se nyt elämän suurin tarkoitus, nähdä nälkää, että pysyis laihana..
Ei ole mitenkään normaalia, että neljäkymppisenä turpoaa noin. Ei tarvitse nähdä nälkää pysyäkseen terveenä ja hoikkaa.
oliko ne tosiaan noin ylös lahkeensuista auki? huh!
Noin se vaan suurelle osalle nelikymppisenä käy, kävi mullekin, vaikka nuorempana sai itseään väkisin lihottaa, eikä onnistunut.
Mutta toisaalta, mitä sillä on väliä, se kauneus on mennyttä jossain vaiheessa kuitenkin, kun naama rupsahtaa, ja onko se nyt elämän suurin tarkoitus, nähdä nälkää, että pysyis laihana..
Ei ole mitenkään normaalia, että neljäkymppisenä turpoaa noin. Ei tarvitse nähdä nälkää pysyäkseen terveenä ja hoikkaa.
suurelle osalle nelikymppisistä. Aika jännä tuttavapiiri sulla sitten. Omissa tuttavapiirissäni on käynyt päinvastoin, entiset pulskat kolmekymppiset ovat nykyään hoikkia nelikymppisiä.
Aika itsepetosta ajatella, että kun on tietyn ikäinen, voi päästää itsensä läskistymään rauhassa. Sekö on elämän suurin tarkoitus?
Voi huoletta olla vähän pläski, kun ei ole koskaan ollutkaan mikään missi.
suurelle osalle nelikymppisistä. Aika jännä tuttavapiiri sulla sitten. Omissa tuttavapiirissäni on käynyt päinvastoin, entiset pulskat kolmekymppiset ovat nykyään hoikkia nelikymppisiä.
Aika itsepetosta ajatella, että kun on tietyn ikäinen, voi päästää itsensä läskistymään rauhassa. Sekö on elämän suurin tarkoitus?
mä näen käytännössä nälkää, suurimman osan aikaa alle 600 kcal kuurilla, useita päiviä kuussa syömättä. Ja lihon vaan, että aika kurjaa olis tästä vähentää.
Voihan sitä miettiä, onko mun elämän tarkoitus miellyttää jonkun toisen silmää, vai nauttia vaikkapa siitä ruoasta silloin kun sitä sattuu olemaan.
mä näen käytännössä nälkää, suurimman osan aikaa alle 600 kcal kuurilla, useita päiviä kuussa syömättä. Ja lihon vaan, että aika kurjaa olis tästä vähentää.
Voihan sitä miettiä, onko mun elämän tarkoitus miellyttää jonkun toisen silmää, vai nauttia vaikkapa siitä ruoasta silloin kun sitä sattuu olemaan.
Kokeile normaalia terveellistä ruokailurytmiä. Et voi pysyä hoikkana, jos syöt vaikka joka toinen pvä 600 kcal ja joka toinen 6000. Syömattömyys saa aikaan ylikompensoimista ahmimalla.
lääkkeiden lihottamalta. Tulee mieleen, että hänellä on ollut paha masennus, jota on lääkitty.
Baywatch-aikoinaan. Toisessa kuvassa Nicole Eggert on 40-vuotias ja 12 kk ikäisen lapsen äiti.
Baywatch-aikoinaan. Toisessa kuvassa Nicole Eggert on 40-vuotias ja 12 kk ikäisen lapsen äiti.
tai riippuu tietysti mikä on "suuri osa" - onko se esim 10% ?
Kokeile normaalia terveellistä ruokailurytmiä. Et voi pysyä hoikkana, jos syöt vaikka joka toinen pvä 600 kcal ja joka toinen 6000. Syömattömyys saa aikaan ylikompensoimista ahmimalla.
Mä käyn kaupassa kerran viikossa, ja ostan esim. 5 roiskeläppää, ja niiden on riitettävä seuraavaan kertaan. Ja yleensä tuleekin pari-kolme paastopäivää siihen väliin.
Mä käyn kaupassa kerran viikossa, ja ostan esim. 5 roiskeläppää, ja niiden on riitettävä seuraavaan kertaan. Ja yleensä tuleekin pari-kolme, joskus 5 paastopäivää siihen väliin. Masennus nääs..
Minä:
20-vuotiaana olin vähän pulska (noin 55-58 kg) kuten suurin osa nuorista, ei kasva enää pituutta mutta ahmii samalla tavalla suklaata ja pullaa.
parissa vuodessa laihdutin itseni ja pistin itseni kuriin. Eli painoin noin 50 kg kunnes aloin tehdä lapsia kolmikymppisenä.
sen jälkeen laihduin esikoista imettämällä noin 40-kiloiseksi. olin liian laiha. tämäkin käy melkein kaikille esikoisen kanssa. imetys vie kilot kolmikymppisiltä. 30-vuotias on vielä myös kaunis kasvoista, koska ihminen alkaa rupsahtaa noin 35-40vuotiaana.
sain toisen lapsen yli 30vuotiaana. sen jälkeen olen ollut noin 55 kiloinen.
nyt nelikymppinen.
minusta useimmat teinit ja nuoret ovat vähän pulskia, moni kolmikymppinen on laiha ja nelikymppiset taas osa vähän pulskia.
on niitäkin jotka jaksavat nelikymppisenä laihtua ja käyvät salilla kun lapset oovat jo koululaisia ja aikaa on.
tekosyyn mättää shipsiä iltaisin ja lakata katsomasta koskaan peiliin, koska "niinhän väistämättä käy nelikymppisenä", niin siitä vaan, omahan on kroppanne, lärvinne ja ajatusmaailmanne, mutta se, ettei nelikymppisenä (tai viisi- tai kuusikymppisenä) tietenkään näytä SAMALTA kuin kaksikymppisenä, ei tarkoita sitä, etteikö voisi olla sopusuhtainen, hyväkuntoinen, tyylikäs ja kaunis!
parikymppisenä:
http://www.thefashioninsider.com/supermodels/14.html?lang=EN&meta=crawf…-
45-vuotiaana:
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/08/31/article-0-0DA7188300000578-17…
tai:
parikymppisenä:
http://laurengeiger.blogspot.fi/2011/05/happy-82nd-birthday-audrey-hepb…
päälle kuusikymppisenä (ja ei leikeltynä!):
http://audreyhepburnquotes.net/living-is-like-tearing/audrey-hepburn-ol…
olet noissa kuvissa?Jos et niin laittaisitko itsestäsi ennen ja jälkeen kuvat?
Jälkimmäisessä olet alle vuosi sitten synnyttänyt,eiks niin?
olet noissa kuvissa?Jos et niin laittaisitko itsestäsi ennen ja jälkeen kuvat?
Jälkimmäisessä olet alle vuosi sitten synnyttänyt,eiks niin?
Ja eipä ollut kunnossa ennen synnytystäkään
http://www.bourgy.com/wordpress/wp-content/uploads/2011/06/nicole-egger…
niin tuo yksi Urpo tajuaa ettei tämä juttu ole tältä palstalta iltasanomiin päätynyt.
Kuvasarja tästä naisesta oli Iltalehteen laitettu klo 15.19 eilen,ja tämä keskusteluketju on alkanut vasta myöhään illalla joten...sorry