Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pidätte ehdoin tahdoin niin epämuodikkaita ja mitäänsanomattomia kampauksia?

Vierailija
25.11.2005 |

Ei vaadittaisi kuin pieni mallin muutos ja väri, niin olemuksenne piristyisi kummasti!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kun olen niin kaunis, että jos vielä hiukset olis vimpan päälle, niin menis jo överiksi.

Vierailija
2/17 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin paljon kaikkea puuhaa, että tuon kampaajan ujuttaminen väliin tuntuu vapaa-ajan tuhlaamiselta (en erityisemmin nauti kampaajakäynneistä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että viitsisi hommata aikaa ja rahaa kampaajallakäyntiin.

Vierailija
4/17 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät, suorat hiukset. Mallia en halua vaihtaa, mutta värin muutos tai raidat piristää aina.

Vierailija
5/17 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat kuitenkin aika keskeinen osa ulkonäköä. Voidaanko toisin sanoen väittää, että teitä ei kiinnosta koko ulkonäkö sen vertaa?

Vierailija
6/17 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-permanentattu tukka, jossa otsatukka tupeerataan ja loput vedetään ponnarille

-kauttaaltaan tasapitkä tukka

-alaspäin leviävä, suora polkka- tai olkapäämitta, jossa otsatukka tupeerataan

Tässä muutama esimerkki.

Vierailija
7/17 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette siis saman tien leikkaa kivaa mallia silloin, kun siellä käytte?

Vierailija
8/17 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi ette siis saman tien leikkaa kivaa mallia silloin, kun siellä käytte?

Niinhän leikkautankin- " Kiva" voi vaan olla minun silmissäni muuta kuin sinun.

Moni " muodikas" malli taas voi olla suuritöinen hoitaa ja laittaa - minun elämäntilanteessani mallin sanelee ennen kaikkea helppohoitoisuus.

Vierailija
9/17 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti INHOAN, että joku vieras rupikätinen ihminen koskettelee mun päätäni ja koettaa siinä samalla jutella jotakin turhanpäiväistä. Kerran vuodessa voin pakottautua siistimään kuontaloani, mutta en kyllä menisi useammin, vaikka siitä maksettaisiin. Eli mahdollisimman yksinkertaiset hiukset on mulle parhaat - en tahdo mitään " hiusmallia" , joka kasvaa pois mallistaan kuitenkin kuukaudessa.

Vierailija
10/17 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on parempaakin tekemistä, sitä paitsi tunnen monta todella ruma hiuksista jotka käyvät kampaamossa pilaamassa hiuksiaan n. kerran pari kuussa. kuulut kenties heihin? =)

Vierailija
11/17 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vyötärölle ulottuva, luonnonkihara ja vaalea tukka.

Vierailija
12/17 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän siis pitkät hiukseni aina niin, että edestä yltävät leukaluuhun ja pitenevät selkään päin. Pystyn itse pitämään sivut kuosissa ja selkäpuoli saakin rehottaa sen vuosittaisen kampaajareissun varassa.

Vierailija
13/17 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti näytän kamalalta ja rumalta. Minkäs teet?

Vierailija
14/17 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan muutaman kerran vuodessa. Minäkin olen halunnut helppohoitoisen kampauksen, mutta eihän sen tarvitse tarkoittaa samaa kuin epämuodikas tai tylsä. Pitkissä hiuksissani on trendikäs malli ja väriä. En edelleenkän ymmärrä, miksi väkisin pyytäisin kampaajaa tekemään tukastani tylsän, kun hän tekee samalla vaivalla ja lähes samaan hintaankin siitä hyvännäköisen.

Vierailija
15/17 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten löysin oman tyylini. Ja näitä suoria pitkiä hiuksia pyydän aina silloin tällöin äitiä tai siskoa leikkaamaan.

Joskus käy mielessä uudenlaisen kampauksen kokeileminen mutta kaatuu laiskuuteen. Kauhistuttaa ajatuskin siitä, että hiuksille pitäisi päivittäin tehdä muutakin kuin harjaaminen. Nyt pesen joka toinen päivä, harjaan päivittäin ja vetäisen aina välillä ponnarille. :)

Vierailija
16/17 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värejä sentään käyttävät, mutta mallit ovat minun naamassani aina mallia " Tarja Tantta" ja " Anopin Kaksoisolento" .

Vierailija
17/17 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voikin olla pirullista hommaa, kun ei tärppää se oikea kohdalle. Ja kalliiksikin nämä kokeilut tulevat...