Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla on v.2000 ja 2002 syntyneet lapset !

Vierailija
31.07.2012 |

Aattelin tehdä vähän tälläistä tutkimustyötä... :)

Olisi mielenkiintoista kuulla millaisia teidän 12 ja 10-vuotiaat lapset on, siis kertokaa mahdollisimman monipuolisesti. Katsotaan löytyykö yhtäläisyyksiä.

Samalla voitaisiin myöskin selvittää, että mikä on keskimäärin ikäjakauma meidän vanhempien välillä joilla on tuon ikäiset lapset.

Minä aloitan:

Esikoiseni on 23.7.2000 syntynyt poika. Hän ulkonäöllisesti tykkää eniten räp-tyylistä. Eli on lippalakkeja joita sanotaan cäpeiksi, sitten ylilöysiä t-paitoja ja huppareita, lökärifarkut, skeittarit ja niin edelleen. Hiuksissa väri vaalea ja käydään aina leikkuuttamassa muotokampaus kampaajalla. Pituutta pojalla 157cm ja vartaloltaan sopusuhtainen. Harrastaa jääkiekkoa. On sosiaalinen ja rällää kavereiden kanssa milloin missäkin. Luonteeltaan valovoimainen, vahva ja haasteellinen lapsi. Tytöt alkaneet kiinostaa varovasti pikkuhiljaa.

Kuopus on 30.4.2002 syntynyt tytär. Pituutta tytöllä on 154cm ja hänkin on vartaloltaan sopusuhtainen, vaaleat pitkät hiukset ja vihreät silmät. Tyyli on normaali h&m tuon ikäisille sopivia muotivaatteita ja niin edelleen. Harrastaa ratsastusta. Luonteeltaan harkitseva nautiskelija, jolle aistinautinnot ovat hyvin tärkeitä. Viihtyy enemmän kotona myöskin yksikseen verrattuna isoveljeensä. Isoveli on hänelle kuitenkin todella rakas ja toisin päin.

Ekan syntyessä minä olin juuri kuukausi sitten täyttänyt 23v ja mies oli 25v. Toisen syntyessä olin vielä 24v, alle muutamaa kuukautta vaille 25v ja mies oli 27v. Täällä päin ollaan siis 1977 ja 1975 syntyneitä vanhempia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisasta kuvailla ihan noin tarkkaan lastesi syntymäajat ja ulkonäkö?

Mulla on samanikäiset lapset samoja sukupuolia. Poika on vielä lapsellinen, välillä niin äijä ja äkkiä iskee halipula, ja käy äitiä halailemassa. Muodista ei välitä, lippalakeista kylläkin. Sosiaalinen lapsi. Murrosiän merkkejä hiukan näkyvissä, uhmaikää ilmestynyt taas... Syntyessään olin 28 v, mies 24 v.

Tytär on loppuvuoden 2002 lapsi, vielä leikki-ikäinen, prinsessa jolle pitää olla pinniä ja pompulaa ja vaaleanpunaista. Rakastaa lukemista ja soittamista, liikunnasta ei tykkää. Viihtyy sekä kavereiden kanssa, että yksinään. Äidin ja isin pikkutyttö. Kiipeää syliin ja työntää päätä kainaloon. Närkästyy helposti.

Vierailija
2/4 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toka lapsi 20-7-00 syntynyt poika. Kiltti ja ihana kuin mikä. Myöskin pitää capeja, mutta ei niinkään muuten välitä muodista. Ei harrasta mitään erikoisesti. Lyhyt ja laiha poika, jotain 150 cm ja 38 kg. Tytöt alkaa kans pikkuhiljaa kiinnostaa.

Kolmas, tyttö, 23-11-02, syntynyt cheerleader, hoikka kaunis tyttö, erittäin sosiaalinen, ei myöskään mitenkään pitkä, jotain 140 cm. Odottaa jo kovasti rintojen kasvua yms. naisen merkkejä.

Keskenään parhaimmat kaverit ja pahimmat viholliset.

Vierailija
4/4 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun marraskuussa 2000 syntynyt poika on noin 140 cm pitkä, ehkä jo muutaman sentin yli :-)

t. äiti vm. -72