Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kuolaa naapurin rouvaa.

Vierailija
31.07.2012 |

Naapurissa asuu hoikka, kaunis ja 175 cm pitkä kaunotar. Minä olen hieman pullukka ja 164 cm.

Olen kiinittänyt huomiota, että mieheni menee aina leikkaamaan nurmikkoa tai tekemään pihatöitä raja-aitamme tuntumaan kun naapurin rouva ottaa pihalla aurinkoa ja usein yläosattomissa. Minua kiukuttaa suunnattomasti ja kun yritin asiasta miehelleni mainita, niin hän väitti minun kuvittelevan koko jutun tai ainakin liioittelevan sitä. Keittiön ikkunasta näen, että aika usein heillä on hauskaa keskenään, kun kohtaavat raja-aitamme tuntumassa ja vaihtavat kuulumiset. Naapurin rouva nakkelee pitkiä vaaleita hiuksiaan puolelta toiselle ja nauraa mieheni tyhmille jutuille. Naapurin ukko on sen verran ruma ja tyhmä, että hänelle en rupea flirttailemaan, joten pitääkö ´minun vain hyväksyä ja kärsiä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän kyllä, että sinua ärsyttää, mutta miten naapureihin sitten pitäisi suhtautua? Lähtökohtasesti kai on hyvä, että naapurit tulee toimeen ja flirttailulle on vaikea asettaa rajoja - mikä on kohteliasta ja mikä ei.

Onko muuten suhteessanne muita ongelmia? Tuli vain mieleen tuo "nauraa miehen tyhmille jutuille". Eli et taida hirveästi miestäsi arvostaa ja nyt pelottaa, että hän saattaisi kelvata jollekin toisellekin.

Vierailija
2/7 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuskallista seurata tuollaista vierestä. Hankalaksi asian tekee sekin, että kun flirttailu on noin pientä, miehesi on tosi helppo lytätä sinut sanomalla että olet vainoharhainen, kuvittelet, liioittelet.

Miehesi käytös loukkaa sinua, loukkaisi minuakin vastaavassa tilanteessa. AINOA millä saat sen tajuamaan, miltä susta tuntuu, on asettaa hänet samaan asemaan. Eli jollekin sä voisit flirttailla tai ilmoittaa että lähdet vähän tyttöjen kanssa ziiderille.

Ihminen ylipäänsä mutta mies etenkin on elukka, joka tajuaa miltä toisesta tuntuu vain jos joutuu itse kokemaan vastaavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nämä mieheni tyhmät jutut on näitä ns. blondivitsejä, jotka jokainen on kuulut ja kymmenen vuotta sitten, paitsi ehkä tämä naapurin rouva jonka mielestä ne ovat hauskoja..

Ei meillä suhteessa mitään suurempia ongelmaa ole ja kuten sanoin minua ärsyttää tuo naapurin rouvan flirttailu ja mieheni selvä kaipuu hänen seuraansa. Täytyy myöntää, että onhan se rouva kaunis ja lähes mallin näköinen, mutta pitääkö tuon ukon aina tuppautua hänen seuraansa? Minun mielestäni olisi ok, jos mieheni seurustelisi sen naapurin rouvan miehen kanssa, mutta ei. Näköjään vaan rouva ja hänen kurvit kiinnostavat.

Vierailija
4/7 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi aina olla miten sosiaalinen tahansa naapurien kanssa ja se ihan normaalia, miehelle samaa sosiaalista kanssakäymistä ei suoda, se on heti vikittelyä tai naapurin naisen kuolaamista.

Jos parisuhde kunnossa niin tuskin on mitään huolenaihetta naapurin naisesta, samalla tavalla mies haluaa huomiota siinä missä nainenkin.

Vierailija
5/7 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän jutun aiemmin,.sanasta sanaan.

Vierailija
6/7 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen terve mies vilkuilee naapurissa olevan kauniin naisen rintoja, jos siihen on mahdollisuus. Mies on mies ja katsoo kadullakin taaksensa, jos ohi kävelee hemaiseva kaunotar.

Vierailija
7/7 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkiä hiuksia, enkä ota yläosattomissa aurinkoa. Kyllähän se naapurin miehen leukojen louskutus hivelee itsetuntoa, mutta ei nyt mikään ihana mies, vaikka aika raamikas onkin. Vaimo sen sijaan kulkee koko kesän mustissa leggingseissä ja mustassa topissa, näyttääkseen varmaankin sitten hoikemmalta ja mikä vieläkin pahempaa, naama aina norsun v....ja kauhee paapatus ja äksyily seuraa perässä...

Että jospa teilläkin katseltas vähän peiliin molemmat, ja annettaisiin meille naapureille rauha elellä omassa pihassamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi