Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälin äitejä mutta yritän myös ymmärtää

Vierailija
31.07.2012 |

Säälin naisia, jotka tekevät lapsia, mutta yritän muistaa, ettei kaikkia ole luotu vahvoiksi. Joillekin se "luonnon kutsu" on liian vastustamaton. Itse osaan hillitä lastentekohaluni, mutta ymmärrän että kaikki eivät voi.

Sen sijaan ärsyttää kun sanotaan että suvunjatkamisvietti on liian suuri. Itse tunnen halua saada vauva esim. darra-aamuina, mutta tiedän että se on vain luonnon ohjelmoima huijaus. Lastenteko on vähän niin kuin tupakka ja alkoholi, ei mitään järkeä, mutta tehdään kuitenkin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle lasten saaminen ei oo mihinkään tupakkiin tai alkoholiin verrattava asia, vaan paljon enemmän. en voisi olla ylpeämpi "aikaansaannoksistani" tai ennen tiennyt, että tälläistä rakkautta voisi edes olla. sen avulla jaksaa, kun tietää että sinulla on maailman ihanimmat lapset :)

Vierailija
2/9 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: kolmen lapsen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos ymmärtää olevansa kykenevä tekemään sen vaatiman matkan itseensä - mikä prosessissa kaikkein vaikein asia on.

Vierailija
4/9 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut asiat ovat silloin tärkeämpiä elämässä ja niin sen kuuluukin olla, ei se ole merkki siitä, ettei "ole luotu äidiksi". Nuoruus nuoruuten ja vanhemmuus sitten myöhemmin.

Vierailija
5/9 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamioit vain sen.

Vierailija
6/9 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin naisia, jotka tekevät lapsia, mutta yritän muistaa, ettei kaikkia ole luotu vahvoiksi. Joillekin se "luonnon kutsu" on liian vastustamaton. Itse osaan hillitä lastentekohaluni, mutta ymmärrän että kaikki eivät voi.

Sen sijaan ärsyttää kun sanotaan että suvunjatkamisvietti on liian suuri. Itse tunnen halua saada vauva esim. darra-aamuina, mutta tiedän että se on vain luonnon ohjelmoima huijaus. Lastenteko on vähän niin kuin tupakka ja alkoholi, ei mitään järkeä, mutta tehdään kuitenkin.

Hauskoja ajatuksia sulla. Kyllä se mielipide saattaa muuttua elämän varrella..Huomaan, että olet jo alkanut pohtia perheellistymistä ja lasten saamista, ethän muutoin olisi tätä aloitusta tehnyt, eikä asia sinua mietityttäsi sen enempää.

Vierailija
7/9 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa saada uusia rakkaita ihmisiä lähelleni. On lapset myös ärsyttäviä, mutta niin on moni muukin (lue: me kaikki).

Sitäpaitsi minusta on paljonkin järkeä varmistaa omat vanhuusvuodet - en välttämättä juuri omia lapsia tarkoita, mutta että on ylipäätään työkykyisiä ihmisiä silloin, jos ei pysty esim. syömään itse. Muuten voisi olla karmea kohtalo edessä.

Vierailija
8/9 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole myöskään käyttänyt alkoholia niin, että olisi darra-aamuja. Tupakkakin on kokeilematta.

Suostuin tekemään lapsen, kun se oli miehen suurin toive. Itse olisin hyvin voinut elellä ilman lasta.

Nyt kun minulla se lapsi on, niin tietenkään pois en vaihtaisi. suosittelen kuitenkin, että ap jättäyty todellakin ilman niitä lapsia. Lapsia kun ei voi verrata alkoholiin tai tupakkaan.

Vierailija
9/9 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ihan läpikotaisin ja perusteellisesti ajattelee. Siis syntyä tänne, kasvaa, käydä kouluja, tehdä työtä, tienata rahaa, omistaa sitä ja tätä ja lopulta kuolee, eikä mitää omaisuudestaan saa mukaan. Kaikki jää tänne. Ja jos ei oo omia lapsia, ni ite häviää paljon täydellisemmin kuoleman jälkeen, ku ei välttämättä jää edes juuri kenenkään muistoihin elämään...

Melkein väittäisin, että paljon merkittävämpi päätös olis luopua sen mittakaavan alkoholin käytöstä, että tarvis niitä darra-aamuja sietää..