Missä menee karaisemisen raja?
Minulla on herkkä lapsi, joka on kiltti, hyväkäytöksinen ja sosiaalisesti pidetty.
Pelkkää iholle tunkevia aikuisia ja menee lukkoon, jos joku painostaa varsinkaan julkisesti.
Nyt sitten vastassa opettaja, jonka mielestä ujous on sairaus ja joka on ottanut elämäntehtäväkseen ujoudun synnin manaamisen pois oppilaistaan.
Mitä tehdä?
Kommentit (7)
hieman väärässä ammatissa.
Alusta asti pidä tämä sinun ja opettajan välisenä asiana, ja lapsi sen ulkopuolella asia- ja keskustelutyylillisesti. Tottakai tässä puhutaan lapsen hyvinvoinnista ja näin pitääkin olla, mutta mieti miten asiat esität. Jos on tampio ope, niin ettei siirry lapsen kohteluun tämä asia. Järkkää sinun ja opettajan välinen keskustelu, ja puhutte asiallisesti aiheesta, tuot esille huolesi ja vaadit vanhempana lapsellesi hänen arvoistaan kohtelua. Teillä voi vaikka olla nyt kommunikointi katkos tässä asiassa, olette ymmrätäneet toisianne väärin?
Jos ei keskustelu open kanssa auta, niin reksi kehiin. Ja vaikka joku ylempi taho jos ei muu auta.
Tsempit! =)
myös annos alkoholia noin tunnin välein poistaa ujostelun. Alkoholin ainut haittapuoli on haju, joka paljastaa käyttäjän.
Alkoholista olen saanut parhaimman avun. Ilman alkoholia en varmasti olisi selvinyt koulusta tai työhaastattelusta saati itse työstä.
On kohtuullista kuitenkin säännöllisesti mittauttaa maksa-arvot. Olen varsin nuori ja alkoholi ei ole vielä nostanut maksa-arvoja koholle. Onneksi kesälomalla voi olla raittiisti sisätiloissa vailla ihmiskontakteja. Ilman lomia varmasti menisi terveys.
julkisesti pilkaten ja nolaten - ja kun sanoin hänelle sitten suoraan, että lapseni pelkää häntä, hän pilkkaa ja mollaa lasta joka käänteessä.
Ei ole oikeassa ammatissa, ei, mutta ilmeisesti jonkin johtokunnan jäsenen siskontytär - ja todella taitava opportunisti, joka osaa nuoleskella tampiota vararehtoria, joka on hänen esimiehensä.
Ei suostunut tapaamiseen ja haukkuu lasta julkisesti muiden vanhempien ja lasten kuullen...
Esimiehensä ei näe käytöksessä mitään moittimisen aihetta, päinvastoin. Minä kuulemma olen vain ylisuojeleva ja lapsellani on tunne-elämän häiriöitä...
Kumma vaan, että ne eivät ilmene kenenkään muun seurassa kuin tämän open.
niin vaihtakaa koulua.
Tuo opettajan touhuhan on sairasta.
Hän saa käytöksellään lapsen entistä ujommaksi ja latistaa hänen itsetuntonsa.
Minusta koko juttu on ihan kafkamainen... Mikään puhe ei mene perille!
Koulu hyväksyy täysin hänen käytöksensä ja haukkuu minua.
Kauheinta jutussa on se, että ko. opettaja on ihan nuori ja ilmeisesti ihan hyvin paperein valmistunut. Ei siis mikään reliikki entisiltä ajoilta.
ap
myös annos alkoholia noin tunnin välein poistaa ujostelun. Alkoholin ainut haittapuoli on haju, joka paljastaa käyttäjän.
Alkoholista olen saanut parhaimman avun. Ilman alkoholia en varmasti olisi selvinyt koulusta tai työhaastattelusta saati itse työstä.
On kohtuullista kuitenkin säännöllisesti mittauttaa maksa-arvot. Olen varsin nuori ja alkoholi ei ole vielä nostanut maksa-arvoja koholle. Onneksi kesälomalla voi olla raittiisti sisätiloissa vailla ihmiskontakteja. Ilman lomia varmasti menisi terveys.
Minua alkoholi väsyttää enkä jaksa nousta seuraavan päivänä töihin. Siksi olen saanut parhaimman avun rauhoittavista lääkkeistä. Tosin haittapuolena on etten voi ajaa autoa...
Lapsi menee vaan entistä enemmän lukkoon