Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voih, olen ruma ja rupsahtanut. Mies ei enää

Vierailija
29.07.2012 |

vastaa epäsuoriin kysymyksiini kertomalla, että olen edelleen hyvännäköinen.

Miksi se sitten seksiä kuitenkin vonkaa? Tulee huono olo, kun olen vain joku panopatja jota ei oikeasti edes pidä minään :(

On mulla 8kg ylimääräistä, joita nyt vaan on olosuhteiden pakosta vaikea aktiivisesti ehtiä pudottamaan. Usein mietin, että jos erottaisiin, minulla olisi enemmän aikaa pitää itseni kunnossa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailun pitäisi olla spontaania ollakseen uskottavaa. Kauttarantain kyselemisen tarkoitus on saada aikaan spontaani reaktio. Jos sitäkään ei tule, niin...

Vierailija
2/10 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hanki parempi mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On mulla 8kg ylimääräistä, joita nyt vaan on olosuhteiden pakosta vaikea aktiivisesti ehtiä pudottamaan."

Eli on niin kiire, että kerkee ahmimaan koko ajan mättöä? :)Ei ihan loogista läski!

Vierailija
4/10 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos erottaisiin, en ehkä edes haluaisi ketään uutta. En enää kehtaisi kenellekään edes näyttäytyä, ainakaan ennen kuin olisin tiputtanut nämä kilot. En ehkä sittenkään, on noita raskausarpia ja tissitkin aika surumieliset, kolme lasta näkyy kyllä kropassa...

Itseluottamus on varmasti ongelma, mutta ois kuitenkin kiva kuulla joskus kehuja.

ap

Vierailija
5/10 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

istumatyö ja liian vähän liikuntaa. En oikeasti syö mitään herkkuja tms. Mutta läski olen, totta. ap

Vierailija
6/10 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä rumaa ja rupsahtanutta. Vähän itsetuntoa kehiin nainen nyt!

t.Maiju

Vierailija
7/10 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terhakoista tisseistä, rypyttömästä naamasta, selluttomasta pyllystä. Sun on aika vihdoinkin hyväksyä itsesi muutenkin kuin esineenä, näyttelykappaleena, tuijotuskohteena. Suuntaa katseesi omaan itseesi, etsi sitä mitä haluat, oli se sitten harrastus, filosofia, vapaa-aika, uskonto, kaverit, vapaaehtoistyö, luovuus ja taide, mitä tahansa. Onnettomimpia ihmisiä ovat he, jotka jäävät surkuttelemaan omaa onnettomuuttaan huomaamatta että kaikki, jokaikinen ihminen, omaa samat fiilikset tavalla tai toisella.

Vierailija
8/10 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kerran sanonut rakastavansa ja kehunut, sitä olettaa kehujen olevan voimassa kunnes toisin sanotaan. Älä luovuta nyt hyvä nainen... Elämä on ihan elämisen arvoista kumminkin. Jos vaikka omat elintavat ekaksi remonttiin? Edes pieneen?

Vierailija
9/10 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun näet komeita kolleja siellä lenkkipolulla niin lähde perään. Loppujen lopuksi on ihan sama miltä itse näyttää kunhan saa hyvännäköiseltä.

Vierailija
10/10 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö on naisia, jotka kuvittelevat sanoman menevän vihjailemalla perille? Jos on puhe moottorisahasta, sitten puhutaan moottorisahasta. Jos halutaan tietää, toimiiko viehätysvoima vanhaan malliin niin kysytään sitä suoraan.

Ei hyvää päivää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan