Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaako nuorena 2x tehdyt abortit

Vierailija
29.07.2012 |

raskaaksi tuloon? Ollaan miehen kanssa yritetty lasta n.1 vuosi ja vauvaa ei kuulu...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksikäytön seurauksena pitänyt lapset pitää??? Ap

Vierailija
2/16 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin käytetään ihan oikeasti hyväksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen 14v. Ap

Vierailija
4/16 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla jo vaikka raskaaksi heti ensi kuussa!!! Jotkut on idiootteja...

Vierailija
5/16 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
6/16 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et ikinä saa lapsia.

Vierailija
7/16 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tehty 3 aborttia 20-30 -vuotiaana. Tulin toivotusti raskaaksi 36-vuotiaana heti kun jätin pillerit pois.

Vierailija
8/16 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksesta. Ap

Vierailija
9/16 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet saanut. Älä ota itseesi, tätä saa aina kuulla. Minulle on tehty yksi, en koe minkäänlaista huonoa omaatuntoa siitä.

Minun tietääkseni kaavinnassa tehty abortti voi vaikuttaa kohtuun jotenkin niin, että se voi vaikuttaa raskauden alkamiseen. Älä silti menetä toivoasi jos olisitkin ollut kaavinnassa.

Vierailija
10/16 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tehty 2 aborttia. En ole raiskauksen tai hyväksi käytön uhri, vaan nuoren elämän hurjien kokemusten uhri. Nyt kolmikymppisenä olen saanut 2 ihanaa tyttöä ja raskaaksi tulossa ei ollut mitään ongelmaa. Ei muuta kuin menemään vaan jos lasta haluaa ja on valmis ottamaan suuren vastuun.

Vierailija
11/16 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma vaikuttaa.

Toivottavasti teillä vielä tärppää kuitenkin!

Olen kokemuksistasi tosi pahoillani!

hali*

Vierailija
12/16 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en ole niitä abortteja katunut,kuin sen hetken itkenyt siellä sairaalassa . AP

Vierailija
13/16 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en ole niitä abortteja katunut,kuin sen hetken itkenyt siellä sairaalassa . AP

No ymmärrän hyvin, kommentit voi satuttaa ja on hyvä minusta että kerrot rehellisesti kuinka pahalta ne tuntuivat, ehkä joku tuntee pienen syyllisyyden pistoksen nyt. Aikuismaisinta olisi pyytää anteeksi noiden muutaman, mutta tuskin kuitenkaan on niin järkeviä ihmisiä.

Olen syvästi pahoillani puolestasi, en tiedä mitä sanoa, kuulostaa niin järkyttävältä.

Toivon sinulle kaikkea hyvää ja ansaitsemasi nyytin syliisi mahdollisimman nopeasti, eiköhän hän vielä syliisi saavu.

Rukoilen puolestasi!

Vierailija
14/16 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisko mennä johonkin tutkimukseen, ni sieltä vois ehkä saada lisäselvyyttä, että miksi se vauva antaa odottaa itseään..

Vierailija
15/16 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskushan käy niin, että tulee jotain ikäviä komplikaatioita ja ne voivat vaikuttaa raskaaksi tuloon. Mutta sinulla olisi varmaan niistä tietoa? Minulla kaavinta (keskenmenosta johtuva) aiheutti vähäisen vamman, mutta onneksi se ei vaikuttanut seuraavaan raskauteen. Sinulla tai miehelläsi voi olla jotain muuta mikä hidastaa tai ehkäisee raskaaksitulon, jotain mikä ei liity abortteihin mitenkään. Sellainen on hyvin mahdollista, esim hormonitoimintaan tulee muutoksia.

Vierailija
16/16 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin suosittelisin menemään tutkimuksiin. Siellä minä ja mieheni oltiin jo nuorena. 22v ja 25v, apua saatiin ja 2v poika tuolla nukkuu. :)

Syykin oli tosi helppohoitoinen, voi olla kuule parilla lääkityksellä vauva jo mahassasi! :)

Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi