Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joiden mies saisi olla vähän ripeämpi?

Vierailija
28.07.2012 |

Kyllä taas ihmettelin kun pyysin miestä laittamaan lapsille laseihin maidot. Ehdin pilkkoa vihannekset, paloitella pienimmille ruuat, laittaa lautaset ja aterimet pöytään niin sillä aikaa mies ehti ottaa maitotölkin justjust jääkaapista. OMG. Tiedän, pieni ongelma, iso ihmetys.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa mies toimii tosin paljon ripeämmin kuin muuten. Aina jos ollaan johonkin lähdössä, niin mies on se joka viimeisenä tulee. On mukamas niin valmis ja hoputtaa minua, sitten kun minä olen valmis, mies alkaa haeskella avaimia ja lompakkoa ja ja ja ja... Kengännauhojakin se sitoo oikeasti viitisen minuuttia! Ja unohtaa puolessa välissä, mitä olikaan tekemässä...

Vierailija
2/11 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ukolla kestää aamuisin 2,5 tuntia päästä ovesta ulos. Aamupalaa syö 1,5 tuntia samalla haahuillen ympäri kämppää unohtaen kahvikuppia milloin minnekin ja kun vihdoin menee eteiseen ja huokaisen, että nyt se viimeinkin lähtee, niin kuulen kun sanoo esikoiselle, että isi menee nyt ajamaan parran... ite olen taas semmoinen halki, poikki ja pinoon -tyyppi ja tällainen asioiden hoitaminen meinaa pullauttaa ohimosuonen aamuna jos toisenakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on myös tuollainen hidas tyyppi :) yritän olla ärsyyntymättä mutta hitto että se on vaikeaa! Tuntuu kuin se aina hidastelisi! Ei se sitä tee, mutta ripeys on ilmeisesti sille täysin mahdotonta! Huhhuh

Vierailija
4/11 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyydän miestä tekemään jotain NYT (vaikka antamaan sitä maitoa lapsille)koska itselläni on jokin homma kesken niin melko varmasti saan sen hommani hoidettua ennen kuin mies ryhtyy toimeen.

Vierailija
5/11 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua. Se rupee aina tekemään jotain muuta kun pitäis vaikka mennä saunaan. Esimerkki: mies sanoo että mennään saunaan. Mulla kestää noin kaksi minuuttia mennä parveen suihkun kautta. Tämä tulee pesuhuoneeseen muutaman minuutin perästä (en tajua miten kukaan voi riisua niin kauan) ja ALKAA LADATA PYYKKIKONETTA. Ehditään olla parvessa yhdessä noin viisi minuuttia, mulle tulee kuuma ja meen pesulle. Pieni juttu, iso ärsytys. Kiitos vertaistuesta, eipä tuota rakasta mihinkään kuitenkaan vaihtaisi :)

Vierailija
6/11 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni on tuskastuttava hidastelija! Välillä tuntui, että tekee sen ihan minun kiusakseni... Varsinkin lähteminen kotoa kestää ja kestää. Aamuisinkin mies on hidas. Siinä missä minä saan itseni töihinlähtökuntoon puolessa tunnissa, miehellä menee puolitoista tuntia! Ja ruuanlaitto. Ei mitään silmää mistä kannattaa aloittaa, jotta kaiken saisi nopeasti valmiiksi.

Tuo tapa on todella ärsyttävää ajoittain ja toivon sydämeni pohjasta, ettei lapsemme ole perinyt isältään tätä luonteenlaatua. Tai ettei isä sitä hänelle opeta. Lapsi on vielä niin pieni, ettei voi tietää kummankolainen hänestä tulee.

Vierailija
7/11 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että tutkimusten mukaan yksinhuoltaja nainen on onnellisin äiti. Kyllä, miehesi ei tule koskaan olemaan riittävän ripeä, riittävästi kotona, riittävän komea, kyllin hyvän tuoksuinen, eikä katkeraan loppuun asti uskollinen. Joten eroa vielä kun voit.

Vierailija
8/11 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei ole ihan pakkotilanne. Muutoin ehdin kyllä itse nopeammin hoitamaan kaiken.

Mua niin paljon ärsyttää, kun pyydän miestä tekemään jonkun homman sillä oletuksella, että se olisi n. tunnin sisään tehtynä, niin mies voisi vetkuttaa hommaa vaikka päiviä! Meillä oli just tahtojen taistelu eteisen matton tamppaamisesta. Päätin, että minähän en sitä tamppaa, kun mies kerran luopasi. Vähän väliä huomautin, että matto on edelleen rullalla eteisen lattialla. Ja silti siinä meni KOLME VIIKKOA. Aargh. Onneks mun mies on muuten ihana ja mahtava, ei tommosta hidastelua muuten kestäis.

Vierailija
9/11 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kestää kaikki ikuisuuden. Varsinkin liikkeelle lähteminen ovesta. Tänä aamuna pit lähteä puhelinsoiton jälkeen mahdollisimman pian käymään nopeasti jossain. Meni tunti, eikä syöty edes aamupalaa. Huoh. Ihmettelen miten me yleensä ehditään arkisin töihin, reissussa ehditään lentokoneeseen yms. Eikä meillä ole kuin yksi lapsi, sekin jo kohta kuusivuotias. 

Vierailija
10/11 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2012 klo 21:29"]

Jos pyydän miestä tekemään jotain NYT (vaikka antamaan sitä maitoa lapsille)koska itselläni on jokin homma kesken niin melko varmasti saan sen hommani hoidettua ennen kuin mies ryhtyy toimeen.

[/quote]Todellakin!

Miten voi olla niin hidasta?

Vierailija
11/11 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli just tahtojen taistelu eteisen matton tamppaamisesta. Päätin, että minähän en sitä tamppaa, kun mies kerran luopasi. Vähän väliä huomautin, että matto on edelleen rullalla eteisen lattialla. Ja silti siinä meni KOLME VIIKKOA.

Mun mies vei viime vuoden keväänä keittiön maton pihalle, tarkoituksenaan tampata se. No sinnehän se unohtui, päiviksi, viikoiksi, kuukausiksi. Taisi lumi tulla maahan kun mies raahasi sen maton autotalliin ja nyt taas pari viikkoa sitten mies asetteli sen taas tamppaustelineelle. Mielenkiinnolla odotan, mitä sille taahtuu ja koska. Keittiöön se ei kyllä enää tule, ihan virttynyt, likainen ja linnunkakassa!

Kuulostaa muutkin kertomukset varsin tutilta, miehellä kestää aina kaikki ihan luonnottoman kauan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi