Miksi aina minä kiinnostun miehistä, jotka ei ole kiinnostuneet minusta ja...
miehet, jotka kiinnostuvat minusta, eivät minua sytytä?
Miksi? Tämä on masentavaa...
Kommentit (5)
Tiedän naisen, jolle ei kelpaa kukaan tavallinen, luotettava ja mukava mies, joka olisi tarjolla, vaan hän haluaa aina jotain erikoista ja kummallista, sanalla sanoen epäluotettavia piirteitä tai ominaisuuksia omaavaa, huippuhyvännäköistä, määrätyn pituista jne. Joten yllätys yllätys suhteet eivät koskaan toimi tai niitä ei synny.
kriteerisi ovat ehkä hieman liian korkealla omaan itseesi nähden. Tasoinen löytää tasoisensa.
Kamppailin pitkään saman ongelman kanssa, mutta kappas vastaan käveli kuitenkin oikeanlainen mies!:) Tsemppiä, älä luovuta! :)
Omia kriteereitään kun on vaikea muuttaa, koitin itse sitäkin, pakotin itseni yrittämään seurustelua tyypin kanssa joka ei vaan napannut. Ei toiminut eikä siinä mikään auttanut vaikka olis ollut kuinka järkevä se mies mulle.
kriteerisi ovat ehkä hieman liian korkealla omaan itseesi nähden. Tasoinen löytää tasoisensa.
Nämä miehet, jotka ei mua kiinnosta on olleet ihan yhtä hyvännäköisiä, jollei komeampiakin kuin ne, jotka kiinnostaa, mutta kiinnostamattomilta vaan puuttuu joku juttu, en tiedä sitten onko kyse feromoneista, vai mitä ne nyt onkaan? :D
Niiden miesten mielestä, joista sä oot kiinnostunu, susta puuttuu "se jokin" ja niistä, jotka susta on kiinnostunu, puuttuu sun mielestä. :)