Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiljattain puuhamaassa käyneet, kokemuksia?

Vierailija
27.07.2012 |

En ole koskaan käynyt, kannattaako mennä. Lapsoset 5v ja 7v.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kivaa!

Vierailija
2/7 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikalla kuitenkin hintaa kun menee useampi perheestä, onkohan hintansa arvoinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuonikäisille oikea paikka!

Puuhamaassa on paljon tekemistä, ei pitkiä jonoja. Puuhamaassa ja huvipuistoissa on se ero, että Puuhamaassa saa tehdä itse, kokeilla itse, huvipuistoissa istutaan laitteessa joka liikkuu sähköllä. Siihen kannattaa valmistautua, sillä monet palstalta on pettyneet tähän asiaan.

Esim. helikopterilaite, jossa istutaan muutaman metrin korkeudessa, on ikäänkuin maisemajuna, toimii polkimilla. Eli vanhemmat pääsee tekemään töitä. Resiinat ei kyyditse eteenpäin jollei veivaa. Epäkeskopyörää pitää itse polkea, formula-autoja täytyy itse ohjata ja painaa kaasua jne.

Passiivista istumista on vaikea tuolta löytää, muutama sellainenkin kohde sieltä tietysti löytyy.

Omat eväät mukaan vain, grillejä löytyy kaikille riittävästi ja useita evästen syöntipaikkoja myös. Uikkarit mukaan, vaikka vuokrapukujakin saa edullisesti (2e/puku).

Vedettävä kärry maksaa 3e, 2e saat takaisin kun palautat sen pisteeseen.

Hauskaa lomaa!

Vierailija
4/7 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni euron/lippu, Mehukatin jollakin kampanjalla saa enemmän jos haluaa hyödyntää. Me käytiin 4 lapsen ja kahden aikuisen voimin ja kaikki oli tyytyväisiä.

Varoitan että miestä saattaa alkaa lapsettaa ;)

Vierailija
5/7 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhua riittää koko päiväksi. Välillä voitte mennä uimapuolelle, jossa kivoja mäkiä. Kunnon eväät vaan mukaan, niin jaksatte olla koko päivän. Ruokailu paikanpäällä tosi kallista.

Vierailija
6/7 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kävimme viime tiistaina Puuhamaassa. Lapset 5v ja 2v tykkäsivät, mutta meidän vanhempien silmin paikka näytti rapistuvalta paikalta. Tuli tunne, että se on joskus rakennettu ja otetaan vaan rahat pois kävijöiltä. Putkiliukumäet kaipaavat painepesuria ulkoisesti ja varmaan sisäisestikin ja monet puuosat kiipeilytelineissä maalia. Muutenkin Puuhamaan pääsymaksu tuntui kohtuuttomalta, jos aikuisella ei ole aikeita pyöriä itse joka laitteessa. Saman tyylisiä leikkipuistoja on jopa ihan ilmaisiakin esim. Porissa ja Lahdessa. Meille esim. sattui kylmä päivä ja vesileikit jäi leikkimättä, joten saman asian olisi sen suhteen ajanut visiitti Poriin, jossa lomareissun päätteeksi käytiinkin. Eipä tarvi enää Puuhamaahan mennä, se on nyt nähty.

Vierailija
7/7 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme pari viikkoa sitten. Lapset 6, 5 ja 1 v, 6- ja 5-vuotiaille paljon puuhaa. Hyvä vesipuisto muun puiston lisäksi! Siellä voi syödä omia eväitä ja jopa grillata. Parkkipaikka on lähellä vesipuistoa, pyyhkeet ym voi hakea vaikka lopuksi, jos ei halua roudata koko ajan mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme