Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa pliiis mua!!

Vierailija
27.07.2012 |

Mulla on aika tummat silmänaluset luonnostaan, ei kovin pahat, mutta peitän ne joka päivä.

Kaverini suositteli että Joe Blascon _meikkivoiteella_ saa hyvin silmänaluset piiloon.

Peittää joo ihan hyvin, mutta jo parin tunnin päästä lähtee silmien alta pois ja ns. klönttiytyy...

Miten JB:n meikkivoiteen sais pysymään silmien alla yhtä hyvin kun se pysyy muullakin iholla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On öljymäistä, eli jos sulla on rasvainen iho, niin ei se oikein pysykään.

Itse teen näin, laitan JB.oa todella ohuelti meikkisienellä, sitten päälle ohuelti puuteria. Minulla on myös YSL.n valokynä, sen koostumus on todella hieno ja sitä laitan vielä tummimpiin kohtiin.

Vierailija
2/4 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kans YSL:n valokynä, mutta se on jäänyt aika vähälle käytölle... Pitää kokeilla sitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sininen on tarkoitettu tummiin silmäluomiin, mutta minulla toimii myös punainen (red neutralizer), joka on varsinaisesti tarkoitettu peittämään esim. couperosaa. Käytän myös blascon meikkivoidetta ja kyllä se minullakin paakkuuntuu varsinkin lämpimässä. Tuon neutralisoijan kanssa en ole huomannut samaa efektiä.

Vierailija
4/4 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sininen on tarkoitettu tummiin silmäluomiin, mutta minulla toimii myös punainen (red neutralizer), joka on varsinaisesti tarkoitettu peittämään esim. couperosaa. Käytän myös blascon meikkivoidetta ja kyllä se minullakin paakkuuntuu varsinkin lämpimässä. Tuon neutralisoijan kanssa en ole huomannut samaa efektiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä