Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epiloiko kukaan muu alapäätään?

Vierailija
27.07.2012 |

Päätin uskaltautua hommaan, vaikka tiesin että se on aika tuskaisaa hommaa. Mutta ei se sitten niin kauheeta ollutkaan. Pidin epilaattoria n. puolen sentin päässä ihosta ja annoin sen nyppiä karvoja vähän samaan tapaan kuin mitä pinseteillä nyppisi. Tein tätä muutamana päivänä peräjälkeen aina eri kohtiin. Viikon jälkeen alapää oli paljaana ja nyt sängen epilointi ei satu juuri ollenkaan. Häpyhuulet sain epiloitua pitämällä ne venytettynä ja ottamalla aina pienen alueen kerrallaan.

Ennen sheivasin, mutta siinä tuli näppyjä ja sänki oli seuraavana päivänä. Nyt on sileä kuin vauvan peppu:)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nimitäin itsekin harkinnut epilaattorin ostamista tuota hommaa varten :)

Kertokaas millanen on hyvä epilaattori! :)

T. Lellu

Vierailija
2/8 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurauksena iso määrä tulehtuneita karvatuppia joiden paraneminen kesti useamman kuukauden. Eli ei enää, samoin en ajele koska sama lopputulos. Veet karvanpoistoainetta onneksi mun alapää kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulle tuli ihan järkkyjä verenpurkaumia/mustelmia vaikka koitin pitää ihon pinnan tiukkana. Joo ei enää.

Vierailija
4/8 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ainakin tulee ihan hirveätä jälkeä sitten kun karvat kasvaa takaisiin (pätee kaikkiin nyppimismenetelmiin, ei pelkästään epilointiin). Karvat kasvaa ihon sisään, punottaa, kutittaa, sattuu.

Vierailija
5/8 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut mitään ongelmia mikään tulehduksien tms. kanssa. Epiloitu alue punoitti vähän, mutta se kesti vain puoli päivää.

Ei kannata säikähtää sitä kipua. Mulla otti selkeästi kipeämpää pitää epilaattoria ihoa vasten kuin n. puoli senttiä ihosta. Nyt myöhemmin epiloin ihan ihoa vasten, kun karva kasvaa lyhyenä sänkenä.

Kainalot ja sääret epiloin myös säännöllisesti eikä satu enää ollenkaan.

Vierailija
6/8 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epiloin sääret, siinä kaikki. Välillä yritän kainaloita.

Alapään rajat vedän veerillä ja kainalot loppuun. Yritän kyllä joku krt kainaloitakin epiloida ja ehkä joku kerta siinä onnistunkin. Tai en.

Vierailija
7/8 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivauksen jälkeen iho oli kuin rupikonnalla, mutta tähän epilointiin olen ihan rakastunut.

Vierailija
8/8 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kasvaa semmoista mustaa paksua sianharjasta alapäässä, ei paljon naurata.