jos saisitte vain yhden lapsen,Haluisitteko tytön vai pojan?
Kommentit (27)
ja haluaisin toisen tytön.
Jos saataisiin 3 lasta, niin sitten haluaisin kaikki tyttöjä. Jos saataisiin 4 lasta, niin sitten haluaisin 2 tyttöä ja 2 poikaa.
Ja tyttö meillä on nyt, vähän tekisi toista lasta mieli mutta toisaalta näinkin on niin hyvä.
Vierailija:
ja haluaisin toisen tytön.
Jos saataisiin 3 lasta, niin sitten haluaisin kaikki tyttöjä. Jos saataisiin 4 lasta, niin sitten haluaisin 2 tyttöä ja 2 poikaa.
meillä on 5 poikaa, joista olen ylpeä!
Mutta sain pojan, jota en vaihtaisi edes kymmeneen tyttöön.
terveisin suurperheestä haaveillut äiti, jonka (biolapset) jäivät yhteen
Vierailija:
meillä on 5 poikaa, joista olen ylpeä!
kuten JOKAINEN normaali, itseään kunnioittava, asiallinen, terve, huolehtivainen, vastuuntuntoinen, empaattinen, tupakoimaton, raitis, ystävällinen, itsenäinen nainen.
Ettäkö haluaisin pojan...pois se minusta, se on sosiaalitapausten hommaa se!
Vierailija:
Ettäkö haluaisin pojan...pois se minusta, se on sosiaalitapausten hommaa se!
Identiteettiongelmia, kenties..?
Itselläni on kaksi poikaa. Kolmannen, eli todennäköisesti viimeiseni haluaisin olevan ehkä tyttö. Jos minulla olisi vain yksi lapsi ja saisin valita, niin ehdottomasti poika.
Vierailija:
kuten JOKAINEN normaali, itseään kunnioittava, asiallinen, terve, huolehtivainen, vastuuntuntoinen, empaattinen, tupakoimaton, raitis, ystävällinen, itsenäinen nainen.Ettäkö haluaisin pojan...pois se minusta, se on sosiaalitapausten hommaa se!
ja nyt niitä on 3..Toki poikakin ois kiva saada mutta jos jompi kumpi pitäs valita niin tyttö
Surullista, että ihmiset tuntuvat rakastavan lapsiaan pelkästään sukupuolensa edustajina.
Ei ole kaikki samalta, sillä yksi niistä olen minä(loput ehkä sitten muilta persooniltani???). Enkä muuten ole hullu....tai mistä tiedän, kun ei ole terveenpapereitakaan :)
Mutta, hei. Älä ota niin vakavasti =)
Miehien elama on niin paljon helpompaa ja hauskempaa kuin naisten. Ja tottakai haluan lapselleni parasta :-)
Itsellani on 2 poikaa ja 1 tytto.
Minusta on ihan normaalia, että etukäteen toivoo tyttöä tai poikaa. Mutta useimmilla tämä toive on unohtunut kun lapsi on sylissä - sukupuolesta riippumatta.
ikäänkuin vastauksena noille " tyttöjen äideille" ;)
lapsen sukupuolella ei ole väliä, kun lapsen saa syliinsä, ei kai kukaan vaihtaisi juuri häntä mihinkään? Mutta jos ekaa odottaessa olisi saanut laittaa rastin ruutuun olisin varmaan toivonut poikaa ja nyt kun mulla on kaksi IHANAA tyttöä niin vastaisin ap:n kysymykseen: tytön.
Poika mulla on nytkin, eikä varmaan toista tule jos ei ihmeitä tapahdu.