Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottivatko vanhempasi riidat sinua lapsuusaikanasi?

Vierailija
25.11.2005 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset tilanteet ainoastaan olivat pelottavia.tämä tapahtui 80 luvulla.

Vierailija
2/8 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka muuten mukavat vanhemmat minulla onkin, mutta viina vain sei sopinut heille. Joskus myös molempien anoppien tietyt piirteet ärsyttivät heitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä joi usein viinaa ja paljon.oli tosi väkivaltanen ja äiti sai nyrkistä usein.kerran kun olin noin 5v isäni hakkasi äitini päätä lattiaan ja minä katsoin vierestä enkä osannut tehdä mitään.

minutkin hakkasi kun olin 15v.eipä oo kovin hyvät välit siihen ukkoon.

mutta äiti ja isä edelleen yhdessä ja ilmeisesti onnellisia???

Vierailija
4/8 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiketi he kinastelivat ääntään korottamatta kuten nykyäänkin. Eipä ole tainnut heillä olla mitään suurempia konflikteja, eli 30 vuotta avioliittoa aika rauhallisissa merkeissä takana :)

Vierailija
5/8 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä vuosia senkin jälkeen kun oli jo muuttanut omilleni ja vanhepani eronneet kauan ennen sitä, kuulin vielä korvissani tappelun äänet. Painajaiset kestivät vielä kauemmin.

Vierailija
6/8 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ei koskaan hakannut äitiä, mutta huuti niin penteleesti ja uhkaili kyllä. Äiti itki ja rukoili ettei isä jättäisi meitä. Muistan hiippailleeni öisin langaton puhelin kadessä valmiina soittamaan poliisille. Monia öitä siinä talossa valvottiin ja pelättiin kunnes vanhemmat erosivat ollessani 18-vuotias. Sen jälkeen on hiljalleen kaikkien osapuolten välit alkaneet parantua.

Vierailija
7/8 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitelivät erittäin harvoin mutta aina itkin kauhuissani pelätessäni heidän eroavan. Mitään alkoholijuttuja ei onneksi ollut, olin herkkä lapsi ja olen vieläkin.

Vierailija
8/8 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei riidelleet lasten nähen ja aijon jatkaa samaa linjaa.