Huiii... :) Pitkästä aikaa pyydetty treffeille!! Vinkkejä, please! ov
Niin, siitä kun olen viimeksi käynyt treffeillä miehen kanssa on luvattoman kauan, olen ollut sinkkuna pitkään. Taustaltani löytyy kolme pitkää avoliittoa, joista viimeisin päättyi 2002. Kaikissa näissä mies ei ollut "vielä" valmis perustamaan perhettä, mutta perustivat kuitenkin perheen kaikki 3 sitten heti minua seuraavan naisystävän kanssa... Siksi kai mulle on kasvanut pelko, että sitoudun liikaa vääriin ihmisiin? Pelkään myös sydänsuruja, mikä on ihan tyhmää, mutta en voi sille mitään. Eli en enää uskalla heittäytyä, vaikka elämässä ei saa mitään jos ei heittäydy.
Nyt on käynyt niin ihanasti, että kivan oloinen mies lähestyi mua viikonloppuna ja meillä oli oikeen mukavaa. Annoin numeroni (jota teen harvoin) kun hän silloin jo sanoi haluavansa mennä mun kanssa ulos joskus. Hän soitti 2 päivän kuluttua ja me ollaan menossa syömään ens viikolla!!
Nyt tietty jännittää ... kääk! Mutta tosi mielellään menen kyllä :) Siinä oli jotain tosi kivaa, siinä miehessä.
Olisko mitään vinkkejä, miten tapaaminen menis rennosti ja mukavasti? Mitään sääntöjä mitä saa ja mitä ei saa tehdä treffeillä? Jospa tämä ehkä johtais toiseenkin tapaamiseen...
Kiitos!
Kommentit (4)
Kyllä kaikenlaisesta ihmissuhdesotkusta voi selvitä iha järjissäänkin. Vanhoista suhteista ja existä en aluksi ryhtyisi puhumaan, muuten ole vain oma itsesi, hymyile ja naura sekä katso silmiin...
älä hermoile turhia, vaikka helpomminhan se on sanottu kuin tehty. Itse laittautuisin nätiksi, ja sitten menisin treffeille ihan juttelemaan, tutustumaan toiseen, ja pitämään hauskaa iltaa. Pari drinksua varmaan rentouttaa niin, ettei tarvitse liiemmälti stressata puheenaiheita.
Ihanan kannustavia vastauksia!
t. ap
PS. Lisääkin saa laittaa mielellään vielä vastauksia, tässä on viikko aikaa jännittää..... Kun ajattelen sitä miestä, hymyilyttää ja tulee kiva fiilis.
Lähde siitä lähtökohdasta, että tutustut uuteen ihmiseen. Ethän voi tietää, pidätkö hänestä todella. Älä tyrkytä hänelle tulevaisuuden haaveitasi, mutta älä esitä mitään ikuista interreilaajaakaan. Ole oma itsesi, ystävällinen ja naisellinen, aidosti. Myös sinulla on lupa ehdottaa toisia treffejä, jos vielä kiinnostaa.