Desigual. Miten niin halvan näköiset mekot voivat olla niin kalliita?
Kommentit (9)
Se on tosi laadukkaan oloista ja kestävää kangasta. Ei ole mennyt miksikään parin vuoden aikana, vaikka olen pessyt sen useasti.
Omassa tuttavapiirissäni yksi ylipainoinen rouva harrastaa Desigualin vaatteita, ja ainakin hän käyttää vain telttamallisia kaapuja, jotka piilottavat kilot. En ole yhtään "istuvaa" Desigualin vaatetta ainakaan hänellä nähnyt. Paremminkin tulee mieleen nanso- tai marimekkomaiset kaavut.
Mun mielestä näyttää että ne on tosi hyvän mallisia vaatteita, mutta en ole sovittanut. Kivan istuvilta näyttävät.
En tiedä tuttavastasi, mutta oma mekkoni on vartalonmyötäinen. t.3
Omassa tuttavapiirissäni yksi ylipainoinen rouva harrastaa Desigualin vaatteita, ja ainakin hän käyttää vain telttamallisia kaapuja, jotka piilottavat kilot. En ole yhtään "istuvaa" Desigualin vaatetta ainakaan hänellä nähnyt. Paremminkin tulee mieleen nanso- tai marimekkomaiset kaavut.
Mun mielestä näyttää että ne on tosi hyvän mallisia vaatteita, mutta en ole sovittanut. Kivan istuvilta näyttävät.
En tiedä tuttavastasi, mutta oma mekkoni on vartalonmyötäinen. t.3
Meillä oon Desigualia ja oikein hyvin istuu. Ehkä todella ylipainoisella ei niin kauhean hyvin istu mikään? Kivaa kuitenkin, että lihava tuttavasi on löytänyt hiukan erilaisia telttoja iänikuisten Marimekkojen sijaan :)
joka on pitänyt hyvin mallinsa ja värinsä lukuisista pesuista huolimatta. Lisäksi miehellä yksi paita, johon pätee sama juttu.
En nyt ymmärrä täysin kritiikkiäsi. Jos kaverisi on läski, niin hyvähän se on, ettei käytä mitään makkarankuoria. Kivakuosiset "kaavut" voivat mielestäni olla hyvinkin ilmava ja kivannäköinen valinta vapaa-aikaan (ja jopa töihinkin). Kyllä se jonkun "miehen xxxl-koko t-paita - legginsig - crocsit -yhdistelmät voittaa 1000000-0.
Teillä taitaa kaverisi kanssa olla vain eri maku.
Mä haluun kans sellasen teltan. Rakastuin merkkiin ensisilmäyksellä ja suruni oli suuri, kun yksikään ei mahtunut päälle. Enkä ole edes ylipainoinen, lähinnä pitkä ja roteva, normaalisti käytän kokoja 42-44. Mut Desigualin XL, ei toivoakaan. Turussa ei ainakaan tätä isompia kokoja ollut myynnissä.
Mä haluun kans sellasen teltan. Rakastuin merkkiin ensisilmäyksellä ja suruni oli suuri, kun yksikään ei mahtunut päälle. Enkä ole edes ylipainoinen, lähinnä pitkä ja roteva, normaalisti käytän kokoja 42-44. Mut Desigualin XL, ei toivoakaan. Turussa ei ainakaan tätä isompia kokoja ollut myynnissä.
Vilkaisin huvikseni Desigualin nettikauppaa, enkä kyllä sieltäkään löytänyt XL-kokoa suurempia. Tosiaan, 42 ei ole yleensä mikään toivoton läski, vaan juuri roteva.
ja on just sopiva. Olen 174 cm, 60 kg. Joten en todellakaan ymmärrä miten ylipainoinen mahtuu Desigualiin.