Murueskimoa on pienennetty
Ostin Murueskimon ja jo pakkausta avattaessa huomasin, että kuinka siinä on noin paljon tyhjää. Totuus selvisi pian: jäätelöä on pienennetty rajusti. Silti maksoin tuosta pikku suupalasta lähes 2e. Naurettavaa.
Kommentit (12)
meille ostetaan vain halvimpia tuutteja joita saa n 60 sentillä.
Ostin jokin aika sitten lapsia varten pakastimeen laatikollisen eskimoita ja ensimmäistä avatessani huomasin saman.
Taisi olla viimeinen Nestle-eskimo, jonka ostin.
Se on just sopiva. Jengi vetää Jättiksiä ja ihmettelee kesäkiloja. Muru-Eskimossa on vähän syötävää, mutta ei niin tolkuttomasti energiaa että se juuri vaikuttaisi.
Mun suosikkijäätelö!
Se on just sopiva. Jengi vetää Jättiksiä ja ihmettelee kesäkiloja. Muru-Eskimossa on vähän syötävää, mutta ei niin tolkuttomasti energiaa että se juuri vaikuttaisi.
Mun suosikkijäätelö!
mun lapsuudessa ostettiin jokaiselle oma jätski kesällä ehkä kerran viikossa jos silloinkaan eikä mitään monen jätskin paketteja kotipakkaseen.
Isompana kaikki näyttää pienemmältä.
Mun suosikkijäätelö!
mun lapsuudessa ostettiin jokaiselle oma jätski kesällä ehkä kerran viikossa jos silloinkaan eikä mitään monen jätskin paketteja kotipakkaseen.
Ei kai niitä pakastimesta kerralla syödä pois, ei edes joka viikko. On vain mukavampi että jätskiä on kotona, eikä tarvi kaupasta lähteä hakemaan.
En ota kantaa, mikä on jäätelön sopiva koko, tunsin vain itseni huijatuksi, kun jäätelöpuikot olivat aiempaa pienempiä.
T. se yksi, joka sössi aiemman viestin kahteen kertaan
Hyvä jos on jotain pienempiäkin jäätelöitä. Tuntuu että kaikki jäätelöt on nykyään hirveän suuria. Tulee huono olo kun vetää jonkun kokonaisen Magnumin tai vastaavan.
Se on just sopiva. Jengi vetää Jättiksiä ja ihmettelee kesäkiloja. Muru-Eskimossa on vähän syötävää, mutta ei niin tolkuttomasti energiaa että se juuri vaikuttaisi. Mun suosikkijäätelö!
Niin munkin, mutta syy oli varmaan se, että omassa lapsuudessani tuo paketti olisi vedetty naamaan yhden päivän aikana, kun se makea oli niin harvinaista että siitä sekosi pää. Oma lapseni on tottunut saamaan silloin tällöin jälkkäriksi jonkun Ville Vallaton -puikon, joita on paketillinen pakasteessa. Ei se ole edes mikään juttu hänelle, eikä edes muista niiden olemassa oloa yleensä. Noissa pakkauksissa myytävät jäätelöt on sitä paitsi yleensä pieniä. Jos ostaa jäätelön heti syötäväksi, se on yleensä joku suurempi.
Ovat liian pieniä ja mauttomia. Siinä kun syö niin vaivoin maistuu jollekin mutta jälkimaku on kuin olisi pahvia syönyt.
Ei kyllä osteta toista kertaa. Ennem eskimot oli makeita ja maukkaita, lapsetkin sen muistavat.
Hyvä jos on jotain pienempiäkin jäätelöitä. Tuntuu että kaikki jäätelöt on nykyään hirveän suuria. Tulee huono olo kun vetää jonkun kokonaisen Magnumin tai vastaavan.
Mun suosikki on kans murueskimo. Joo, sitä on pienennetty ja tuntuu aina, että se jotenkin loppuu kesken - mutta se on vaan hyvä, just noi Magnummit yms ovat yks ateria!
Minttufat jos vielä saisi pakastealtaaseen takas...
Myös Fazerin suklaapatukoille on käynyt samoin - ennen 50 g painanut patukka painaa nyt jonkun 38 g, ennen siis 12 g painavampi sama patukka maksoi 50 senttiä, nykyinen pienentynyt versio 60 senttiä ja jossain enemmänkin. Ja kehtaavat vielä aliarvioida kuluttajia kirjoittamalla patukan kääreeseen "uusi sirompi muoto" ihan kuin se nyt muka olisi jokin parannus että suklaan määrä on pienentynyt ja hinta noussut!
Ostin jokin aika sitten lapsia varten pakastimeen laatikollisen eskimoita ja ensimmäistä avatessani huomasin saman.
Taisi olla viimeinen Nestle-eskimo, jonka ostin.