Mitä lahjaksi 18v täyttävälle tyttärelle?
Eikös sitä voisi pitää lahjana, että maksetaan autokoulu? Vai pitäisikö huomoida vielä jotenkin muuten?
Kommentit (31)
Itse sain 20-vuotislahjaksi satasella 20 vuotta vanhan Talbotin.
Ap, autokoulun kustantaminen on hyvä lahja!
auto lapselle? Ei meillä ainakaan, vaikkka työssä käy molemmmat vanhemmat. t. ohis
Mutta itse antaisin, vielä jonkun pienen jutun.
Ajokortti, tatuointi, kysy mitä tyttäresi haluaa.
Jos haluat oikein ajattelevaisen lahjan antaa, niin tee leikekirja tytön lapsuudesta ja nuoruudesta. Kuvia ja muistoja. Itse ainakin purskahdin itkuun liikutuksesta, kun sain tällaisen.
Aika helvetin urpo äiti saa olla jos jotain tatuointia ehdottaa lahjaksi! Kas kun ei suojaamatonta anaaliseksiä joltain Pietarin mieshuoralta??? Tatuoinnin lapsi menee ottamaan jos on ottaakseen, ei sitä pysäyttää voi, mutta aika deeku saa olla että noin nuorta sellaisen ottamiseen kannustaa!
Ja nykyään löytyy niin paljon loistotason ammattilaisia, ettei oikein voi verrata Pietarin mieshuoran antamaan anaaliseksiin.
ajokortti ihan itse, töitä tekemällä. Sitä osaa arvostaa aivan erilailla, kun niin, että saa sen vanhemmiltaan, eikä ole tarvinnut muuta tehdä, kuin täyttää 18-vuotta. En todellakaan aio maksaa lapsieni ajokorttia, maksakoot itse, niin arvostaa sen verta, että todella osaa olla törttöilemättä liikenteessä!
Tatuointi on hyvä idea.
Omat vanhempani antoivat minulle käteistä, lahjakortin kirjakauppaan sekä pahvilaatikollisen erilaista sisustustavaraa, lempiväriäni. Toki sain myös pienen pullon likööriä, mikä jäi juomatta kun en tykännyt mausta :/
Suht halpa kerrostalo kaksio naapurikaupungin keskustasta (Turusta). Siinä on tytölle mukava alku elämälle kun ei tarvitse vuokria maksella opiskelujen aikana. Sekä tietenkin vähän pesämunaa tulevaisuutta varten.
Suht halpa kerrostalo kaksio naapurikaupungin keskustasta (Turusta). Siinä on tytölle mukava alku elämälle kun ei tarvitse vuokria maksella opiskelujen aikana. Sekä tietenkin vähän pesämunaa tulevaisuutta varten.
Me hommattiin perheeseen turvallinen kakkosauto siksi, että lasten on turvallista ajaa ja ajokortit on maksettu myös.
Minä olen ostanut tyttärille 18 v. lahjaksi hyvälaatuiset helminauhat.
Mulle vanhemmat makso autokoulun ja järjestivät yllätys juhlat mun kavereiden kanssa 😍 + antoivat 100€ auton ostoon
Hyvä, työntäkää se kultalusikka tytön suoleen. Kyllä se tuon ikäisen pitäisi itse maksaa.
Meillä jokainen lapsista on saanut 200€/markka aikaan 1000mk ja perintösormuksen (poika sai isoisän sinettisormuksen ja tytöt timanttisormukset). Kaikilla ei ole varaa autokoulumaksuihin...