Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko raskautunut keskeytetystä yhdynnästä? minä olen.

Vierailija
24.07.2012 |

Vaikka mikään kerta ei varmasti mennyt "loppuun" asti, niin silti testi oli positiivinen.

Ennen tätä toiminut useamman vuoden(paitsi sillon kun haluttiin lapsia, niin loppuun asti :)

Nyt sekavat tunteet, olisi jo kolmas lapsi. Kaksi ekaakin vielä alle 3vuotiaita...

Mitäköhän nytten

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ollaan tekemättä.

No, en ole sen parempi, eka lapsi me tehtiin keskeytetyillä yhdynnöillä ja toka varmoilla päivillä. Sen jälkeen opittiin läksymme ja ollaan ihan oikeaa ehkäisyä käytetty.

Ihan oikeasti, ei aikuiset tule vahingossa raskaaksi!

Vierailija
2/10 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin oltiiin ajatuksella tulee jos on tullakseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pettänyt keskeytetty 13 vuoteen.. Lapsia on tehty tarkoituksella kolme.

Vierailija
4/10 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta on tehty suunnitellusti ja lähes heti on tärpännyt.

Eli meillä toimii hyvin. Tosin jos tulisin raskaaksi niin se ei olisi maailmanloppu.

Vierailija
5/10 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin mun tarina!

Onnea vauvasta, meilläkin toimi tuo "ehkäisymenetelmä" vuoden-pari ennen kahta lasta. Heidän syntymänsä jälkeen käytettin keskeytettyä, mun piti hakea pillerit sitten. En ehtinyt kun olin jo raskaana. Kun kolmas syntyi, isommat 3v ja 1,5v. Tosi hyvin mennyt kaikki ja olen iloinen että mulla on heidät.

Keskeytettyä emme tosin enää käytä ;)

Vierailija
6/10 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin ennen toimi moitteettomasti. Sillon kun haluttiin lapsia, niin tuli samantien.

Nyt sitten kävi näin.

Totaali yllätys molemmille!

Vierailija
7/10 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskautunut ja mielestäni on vähän edesvastuutonta mainostaa että toimisi hyvin, vaikka sitten itsellä toimisikin. Täällä kuitenkin lukee näitä juttuja lapset ja nuoret ja muut höntit, joille ei kannattaisi opettaa että tuo on ehkäisymenetelmä.

Toimivuushan riippuu miehestä, miten hyvin osaa itsensä ajoittaa ja hallita.

Vierailija
8/10 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aborttia en haluaisi.

Mutta kyllähän tulevaisuus hieman pelottaa, nuorin olisi vauvan syntyessä vasta 1v3kk!

Ja tosissaan, ihan puun takaa tuli vauva uutinen.

kai niitä touhutippa-siittiöitä on sittenkin olemassa.

Vierailija
9/10 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi halunneet niin olisitte käyttäneet jotain varmaa ehkäisyä kuten kondomi, pillerit, kierukka tms.

Vierailija
10/10 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskautunut ja mielestäni on vähän edesvastuutonta mainostaa että toimisi hyvin, vaikka sitten itsellä toimisikin. Täällä kuitenkin lukee näitä juttuja lapset ja nuoret ja muut höntit, joille ei kannattaisi opettaa että tuo on ehkäisymenetelmä.

Toimivuushan riippuu miehestä, miten hyvin osaa itsensä ajoittaa ja hallita.

Joo en minäkään suosittelisi, vaikka meillä onkin toiminut. Tosin lapsi olisi tervetullut, vaikka ei tekemällä tehdäkään eikä varsinaisesti vielä haluta...että jos ei missään nimessä ole valmis vanhemmaksi, niin ei kannata leikkiä. Koskaan ei voi olla varma, milloin tärppää tällä tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi