Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosissanneko näitä lastensuojeluilmoituksia joka paikkaan ehdotatte?

Vierailija
24.07.2012 |

Jos vauvaa ei imetetä ja sillä on yöhoitaja, niin siitä ilmoitus?

Voi hyvänen aika, nauravat teille.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminki jos vauva ei saa minkäänlaista ruokaa tai äiti/isä ei koskaan pääse tuulettuu/nukkumaan pitäs ilmo tehä ku noista syistä!

Vierailija
2/3 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. minä lykkään toisinaan että tee ihmeessä ilmoitus jne, ja laitan sen provoilumielessä. En ole tainnut kuitenkaan tuota ketjua lukea mistä ap mainitsee, että jos äiti bilettää, vauvalla on hoitaja + saa pullosta, niin ilmoitus..

Nykyään lastens.ilmoituksia on todella helppo tehdä ja niitä myös tehdään aivan älyttömistä aiheista, älyttömillä väittämillä. Ja sossut ottavat kaikki tosissaan, koska laki edellyttää, että kaikki ilmoitukset on läpikäytävä ja selvitettävä.

Puhelinsoitto ei riitä. Yksi toimistokäynti ei riitä. Selvitys lain mukaisesti edellyttää, että lapsiakin kuullaan mikä EI automaattisesti tarkoita kotikäyntiä ja lasten leikittämistä, vaan parhaillaan montakin lasten haastattelua, leikittämistä, kuuntelemista jne.

Meistä on tehty useampi ilmoitus. Kyllä vain. Useampi.

Joku vika meissä on oltava, kun eri ihmiset huolestuvat, eikö vain? Hakkaan lapsiani, aiheutan heille fyysisen vamman, uhkaan väkivallalla, ryyppään, huudan ja riehun läpi yön, jätän yksin kotiin, en rakasta, en lohduta jos itkevät, olen väsynyt lapsiini, uupunut, yksinäinen, lapseni kiroilevat, minä kiroilen. minä huudan, lapseni huutaa.

Siinä sitä sitten selvitellään.

Milläs todistat, ettet hakkaa lapsia, jos joku nimetön ulkopuolinen niin väittää, vaikkei ole mitään tilannetta nähnyt? Sossut ottavat sen kirjaimellisesti: tässä sanotaan, että sinä sanot.. että teillä on näin.. meidän tulee selvittää tämä..

Ja sanot, että niin niin, en kiellä, etteikö oltaisin kovaäänisiä, mutta yöt meillä nukutaan, lapsiani en lyö..

Aivan järkyttävän massiiviset selvittelyt ja koko perhe ahdistuu niin ettei lapsilla ole enää lupaa edes itkeä, kun aina joku sitten luulee, että itkevät siksi että pahoinpitelen.

Eli antaa mennä vaan.

Kyllä siellä xxxx-nennen ilmoituksen jälkeen ne lapset siltä hullulta viedään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminki jos vauva ei saa minkäänlaista ruokaa tai äiti/isä ei koskaan pääse tuulettuu/nukkumaan pitäs ilmo tehä ku noista syistä!

jos äiti/isä ei päässe tuulettumaan? Tottakai vanhempien hyvinvointi on tärkeää mutta nuo vanhempien "tuulettumiset" eivät ole minkään ls-ilmoituksen paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi