Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatko sisustaa anopin mökillä?

Vierailija
24.07.2012 |

Meillä on tilanne jossa anoppi käy kaksi-kolme kertaa mökillä mutta on hyvin tarkka sisustuksesta, mitään ei saa muuttaa. Ok, minulle käy hyvin en haluakaan puuttua sisustukseen koska se poikkeaa täysin omasta maustani ja mökki on anopin, ei minun.

Vein mökille viimeksi kaksi tyynyä koska sain niskani kipeäksi löllötyytyistä ja päiväpeiton, ja nostin hyllylle lapseni tekemän tarjottimen. Kaikki oli viety romuvajaan anopin toimesta. Tulemme muuten ihan huvin toimeen kun harvoin nähdään.

Teinkö väärin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun käyn äitini mökillä - monta kertaa kesässä - mulla on omat peitot ja tyynyt ja lakanat,. jotka vien mennessäni kaupunkiin takaisin. En jätä sinne toisten tielle, ja myös pesen kaupungissa.

Meillä on myös oma mökki, jossa asiat on sit niin kuin minä haluan.

Vierailija
2/5 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse petivaatteista, joissa jotain "vikaa", vien omani vierailun ajaksi. Kukin sisustaa omaa ympäristöään haluamallaan tavalla.

Teillä tuntuu olevan arvovaltakiistaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ei siellä kyllä käy, mutta miesystäväni pitää mökkiä omanaan- ja hänhän tekee omassa mökissä mitä haluaa. Joskus on mm. tapeltu siitä, pitääkö pölyisen vanhan maljakon seistä keskellä pöytää viemässä tilaa, mutta en saanut vaikuttaa asiaan.

Sinuna kyllä nostaisin kissan pöydälle, ja kysyisin, etkö todella saa jättää sinne mitään. Enkä sitten jättäisi, jos vastaus on jotenkin siihen suuntaan.. ehkäpä jättäisin käymättä koko mökillä.

Vierailija
4/5 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vien pois, kaiken kuuraan ja tiskaan, ettei olemassaolostani jää mitään merkkiä.

ap

Vierailija
5/5 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmenisen vuotta sitten.

Olimme viettämässä talvilomaa mökillä ja ostin sinne Ikeasta pari pöytäkynttilää, lyhdyn savusaunalle. Lähtiessämme jätin kyntilät pöydälle ja lyhdyn savusaunan kuistille ja lisäksi jätin ostamani Pentikin astiapyyhkeen vanhan rievun tilalle, jonka vein mennessämme pesuun kun en viitsinyt jättää sitä likaisena odottamaan anoppia. Tavoittenani ei ollut sisustaa, en oikeastaan ajatellut yhtään mitään, ajattelin vaan että kynttilöitä aina tarvitaan talvisaikaan ja pyyhe oli tarkoitettu käyttötavaraksi.

Kun olimme seuraavan kerran menossa mökille, niin anoppi sanoi että " ne sun tavarat on siellä kaapissa. Kyntilät, lyhty ja astiapyyhe oli laitettu nätisti mökin kaappiin. En oikein koskaan saanut selville oliko tämä minulle tarkoitettu piikki että don't even try vai ajatteliko anoppi ettei kehtaa polttaa meidän kynttilöitä tms.

No, sen jälkeen tulemme ja menemme jälkiä jättämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi