Oletteeko miehesi että pakkaat reissuun hänen vaatteensa ym.?
Kommentit (11)
On paljon parempi pakkaaja kuin minä. Huolehtii meillä aina matkatavarat, liput, passit jne.
Onneksi.
Itse osaa pakata. Aika monessa parisuhteessa oon ehtinyt tähän ikään olla, eikä koskaan oo sattunut niin tallukkaa miestä ettei osais itse pakata laukkuaan. Kummallinen ajatuskin. En tosin yhtään epäile etteikö niin avuttomia miehiä oliskin.
Osaa pakata itse laukkunsa, ja pakkaakin sen jos yksin reissuun lähtee. Samoin jos menemme ns. viikonloppumatkalle missä vain käsimatkatavarat pakkaa itse omaan laukkuunsa.
Jos taas kaukomatka kyseessä, minä pakkaan. Syynä se, että pakkaan kahteen matkalaukkuun "puoliksi" molempien vaatteita JOS toinen laukku hukkuu niin on molemmilla sama tilanne eikä niin ettei toisella ole kuin käsimatkatavara vaatteet ja toisella on taas koko karderoopi tallessa. Ja kun vaatteet samoissa laukuissa minä pakkaan koska olen siinä parempi :) Ihan samaan tapaan kuin mies vaihtaa autoihin renkaat vaikka minäkin sen osaan tehdä, koska häneltä se sujuu näppärämmin.
pakkaan kaikki lapsen vaatteet yms yhteisesti tarvittavat tavarat mukaan.
Joskus, niin kiireinen aikataulu ja jaetaan hommia. Matkustaa työkseen. Yleensä saatan silittää. Ei ongelma. Osaa kyllä itsekin.
Pakkaamisen jälkeen kyllä kysyn mieheltä mitä hän pakkasi, yleensä on jotain unohtanut kuitenkin.. Tämä on meillä oikein vitsi että mies pakkaa viikon matkalle yhden vaihtopaidan ja meinaa sillä pärjätä. Lisäksi minä kyllä yleensä silitän hänelle pyytämänsä vaatteet ennen pakkaamista. Kyllä hänkin sen osaisi tehdä mutta armahdan tässä asiassa koska tiedän että mieheni inhoaa silittämistä. Hänkin tekee osaltaan sellaisia kotitöitä joita tietää minun inhoavan, kuten tiskit.
Tai voi olla, että on jo parissa vuosikymmenessä oppinut, että turha odottaa.
Jos tavarat ovat jostakin syystä samassa laukussa kuin minun omani, niin ehkä silloin.
Osaa pakata itse laukkunsa, ja pakkaakin sen jos yksin reissuun lähtee. Samoin jos menemme ns. viikonloppumatkalle missä vain käsimatkatavarat pakkaa itse omaan laukkuunsa.
Jos taas kaukomatka kyseessä, minä pakkaan. Syynä se, että pakkaan kahteen matkalaukkuun "puoliksi" molempien vaatteita JOS toinen laukku hukkuu niin on molemmilla sama tilanne eikä niin ettei toisella ole kuin käsimatkatavara vaatteet ja toisella on taas koko karderoopi tallessa. Ja kun vaatteet samoissa laukuissa minä pakkaan koska olen siinä parempi :) Ihan samaan tapaan kuin mies vaihtaa autoihin renkaat vaikka minäkin sen osaan tehdä, koska häneltä se sujuu näppärämmin.
Ei tulisi mieleenkään... Hän on tarkka vaatteistaan ja huolehtii niistä itse.
enkä pakkaisi vaikka olettaisi. Aikuinen mies pakkaa, silittää ja valitsee itse omat vaatteensa. Minä pakkaan lasten vaatteet koska haluan itse valita ne.