Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa ketään toista, jonka on orgamin saamiseksi oltava

Vierailija
23.07.2012 |

TÄYSIN jäykkänä?! Itseni oltava täysin tikkusuorana, vatsallani ja kädet klitoriksen ja sängyn välissä "hinkaten" samalla kovaa klittaa.

Olen outo, tiedän. Mutta olen lohduttanut itseäni sillä, että minä sentään SAAN orgasmin, on naisia jotka eivät sitä ikinä elämässään onnistu saamaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä huolimatta olen täysin varma, että saisit orgasmin lähes missä asennossa tahansa, jos käytössäsi olisi Hitachi Magic Wand ja laadukasta liukuvoidetta. Voisin tulla näyttämään ja todistamaan väitteeni.

Vierailija
2/15 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivalla apuvälineellä, ja ehkä myöhemmin ilmankin, muissakin asennoissa.

Kyse on varmaan sulla samasta kuin mullakin, että täytyy jännittää joitain lihaksia, että orgasmi tulee. Mulla oli nuorempana niin, että makasin selälläni ja jännitin vatsalihaksia. Myöhemmin löysin vielä paremman asennon, eli istun polvillani. On muuten hyvää reisilihasjumppaa :D

Ihan rentona ei tule orgasmia jostain syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan orgasmin, kun istun tuolilla reidet tiukasti yhdessä ja nostelemalla kantapäät irti lattiasta eli jalat varpaiden varaan ja sit takaisin koko jalkapohjien varaan. Tätä "polkemista" ei tarvii kovin kauan tehdä, kun alkaa voihkituttaan. Tätä voi tehdä missä tahansa, vaikka bussissa eikä se kiinnitä juurikaan huomiota.

Vierailija
4/15 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava saada orgasmi kesken työpäivän, mutta se on niin hankalaa ja sotkuista meillä miehillä.

Saan orgasmin, kun istun tuolilla reidet tiukasti yhdessä ja nostelemalla kantapäät irti lattiasta eli jalat varpaiden varaan ja sit takaisin koko jalkapohjien varaan. Tätä "polkemista" ei tarvii kovin kauan tehdä, kun alkaa voihkituttaan. Tätä voi tehdä missä tahansa, vaikka bussissa eikä se kiinnitä juurikaan huomiota.

Vierailija
5/15 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kenenkään muun lukenut masturboivan samalla tavalla kuin minä, mutta sinulla on aika lähelle samanlainen tapa.

Olen tuntenut itseni oudoksi ja tunnen vieläkin, ja oikeasti hävettääkin tapani. Lohduttavaa tietää, että jollakin muullakin on jotain saman suuntaista, vaikka ei kai sillä mitään merkitystä ole.

Vierailija
6/15 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi Magic Wand, on kokeiltu, ei tarvitse tulla näyttämään. (Eikä toimi muutenkaan läheskään kaikilla naisilla.)

t. 6

Vierailija
7/15 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...aivan uskomattoman ihanan orgasmin kun poikaysätäväni hyväilee minua kielellä ja sormin "navan alta" ;)

Vierailija
8/15 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittamalla jalkovälistä ylitiukat farkut jalkaan ja kävelemällä lanteita keinutellen. Hinkkaa mukavasti alapäästä :-p

Vierailija
9/15 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan toimii lähes kaikilla naisilla. N. 99,9 % toimii. Se on lähes kaikilla. Mistä olet kuullut/lukenut ettei toimisi? Päinvastoin orgasmiongelmaisilla tuo toimii jos joku yleensäkään toimii.

Ei toimi Magic Wand, on kokeiltu, ei tarvitse tulla näyttämään. (Eikä toimi muutenkaan läheskään kaikilla naisilla.)

t. 6

Vierailija
10/15 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vuosien myötä olen opetellut useampia tapoja; suihku, vibra, selällään, polvillaan... moni asento käy. Yhdynnässä en tosin saa kuin harvoin, ja silloinkin klitoriskosketuksella. Emätinorgasmi pitäisi vielä opetella...

Vierailija
11/15 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄYSIN jäykkänä?! Itseni oltava täysin tikkusuorana, vatsallani ja kädet klitoriksen ja sängyn välissä "hinkaten" samalla kovaa klittaa.

Naisystävälläni on täsmälleen samanlainen ominaisuus! Voihan olla että puhutaan samasta ihmisestä...hän ei tosin yleensä viihdy tällaisilla foorumeilla.

Yleisin orgasmin asento on juuri kuvaamasi, tai sitten selällään mutta jalat silloinkin tikkusuorana.

Sen lisäksi, huoneessa on oltava hiirenhiljaista, mm. minun läähätykseni vieressä haittaa hänen keskittymistään.

Useinmiten minä hoidan sormetuksen mutta joskus hän tulee vain omilla sormillaan. Kosketus klitorikseen on oltava voimakas ja klitoris ei saa olla liian kostea.

Tarkkaa touhua siis....mutta ihanaa!

Vierailija
12/15 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vihdoin odottamani hitachi magic wandin, mutta en saanut sillä orgasmia vaikka yritin yli puoli tuntia.. Olen aina saanut sen vain kahdella sormella hyväilemällä klittaa, oli hyvin outoa etten saanut tuolla :(

Vierailija
13/15 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vihdoin odottamani hitachi magic wandin, mutta en saanut sillä orgasmia vaikka yritin yli puoli tuntia.. Olen aina saanut sen vain kahdella sormella hyväilemällä klittaa, oli hyvin outoa etten saanut tuolla :(

Vierailija
14/15 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla olis noin vaikeeta jättäisin väliin kokonaan.

Vierailija
15/15 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitä tarkoitat? Onko kaikki muka saanut tuolla orgasmin? ja voiko se johtua siitä että en ole koskaan aiemmin mitänn kiihottimia tms. käyttänyt vaan tehnyt sen aina tolla yhdellä tavalla..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän