Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun välit menee läheiseen sukulaiseen...

Vierailija
23.07.2012 |

Katkaisin välit läheiseen sukulaiseeni. Oikeastaan hän ne välit katkaisi ikävällä tempullaan.

Emme ole puheväleissä, aina kun näen hänet sisälläni alkaa kiehua, ja joudun raivon valtaan. Siis hänen seurassaan minun on välillä hankala hillitä itseni, ja tuntuu että räjähdän sekunnilla millä hyvänsä. Olen kuitenkin aina pystynyt hillitsemään itseni.

Loppukesästä on yhteisen (läheisen) sukulaisemme synttärijuhlat. Se tarkoittaa, että joudumme olemaan koko päivän samassa, pienessä tilassa.

Tähän asti olemme nähneet vain max. 10 min ohimennen, mutta nyt joudun sietämään häntä koko päivän.

Hän ei ole minua kohtaan mitenkään vittumainen, mutta pelkän hänen naamansa näkeminen saa mut raivon valtaan ja mieleen tulee kaikki ikävät muistot hänestä.

Pitäiskö jättää koko synttärit väliin, vai miten ihmeessä pystyn koko päivän olemaan hänen kanssaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo toimii hyvin, ettet ota mitään katsekontaktia häneen.

Vierailija
2/4 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oman hullun isäni (väkivaltainen, sadisti, luonnevikainen) kanssa välit ollu jo yli 10v poikki ja en tosiaankaan aio niitä "korjata". Joissain juhlissa nähdään, ja silloin tervehdin lyhyesti, mutta muuten olen aivan kuin ko henkilö olisi aivan se ja sama. Voisin olla katkera ja vihata, isäni on tehnyt mulle niin järkyttään raakoja ja julmia väkivallantekoja että moni ei edes uskois, mutta ei se raivo auta mitään. Se ei saa toista muuttumaan, se ei saa vastapuolta ymmärtämään näkökantaasi.

Jatkoa ajatellen laita mieleesi pari pointtia:

- katkeruus kostautuu vain sinulle, vastapuoli sen kun onnellisena porskuttaa

- paras kosto on hyvä elämä

Etenkin tuo jälkimmäinen on saanut isäni raivoihin, hän ei sallisi mitään hyvää tai onnea omalle lapselleen ja on aktiivisesti yrittänyt torpedoida onneni. Ja kun ei ole onnistunut niin v***ttaa niin että otsasuoni meinaa revetä: D

Tsemppiä, kyllä se siitä. Oliko kyseessä oma vanhempasi tai sisaruksesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos synttärit on lapsen tai jonkun todella läheisen 18v,50v tai 60v synttärit niin olet aikuinen ja hillitset itses muutoin voit jättää menemättä.

Vierailija
4/4 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna teidän huonoilla väleillä ja poissa olemisella pilata synttärisankarin päivää.

Yritä vaan hallita vihasi, käyttäydy viileän asiallisesti, älä luo tähän henkilöön mitään katsekontaktia vaan juttele muille vieraille iloisesti. Käyttäydy siis kun tätä vihaamasi henkilöä ei edes olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi