Mistä saa makeaa, "amerikkalaistyylistä" sinappia?
Otsikossa tulikin jo kysymys. Mikä olisi hyvä, makea sinappi? Tähän asti olen aina ostanut perinteisiä sinappeja, nyt tekisi mieli vaihtelua.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2012 klo 21:26"]
Tuo French's Mustard oli juuri se mikä mulla oli mielessä. En nyt tiedä onko se oikeasti makeampaa, mutta ainakin mun suussa se maistuu erilaiselta kuin suomalainen sinappi. Pidän silmäni auki kaupassa!
[/quote] Suomalainen sinappi on niin makeaa etta minulta on jaanyt viimeinen tuliainen ihan kayttamatta. Stoneground on minusta parempaa kuin tavallinen Yellow.
Itse käytän Honey Mustard,
http://boarshead.com/products/condiments/935-honey-mustard-10-0z
suomalainen sinappi ei ole hyvää, mutta ei kyllä moni USA:lainenkaan.
Ulkomamma 20v
Tuota French-sinappia löytyy täällä meillä päin ihan Prismasta ja Cittarista. Se on ainoaa sinappia mitä käytän ja ihan sen takia välillä pitää laittaa uunimakkaraa tms. makkararuokaa :)
Dijon on makeaa mielestäni, siis se hunajainen. Ei todin ole amerikkalainen.
Kokeilepa tehdä dijonia tai muuta sinappia itse! Googlaa niin ohjeita kyllä löytyy! Nam nam
Lähinnä kiinnostaisi tietää, mihin kategoriaan tuon French's sinapin maku on verrattavissa: Makea vai hapan? Ainakaan siinä ei ole sokeria, kuten monissa sinapeissa sitä tuntuu olevan ihan liikaakin.
... on todellinen instituutio, kuten Heinzin ketsuppi. Hyvin varustellusta ruokakaupasta löytyy, K-Mustapekasta tai vastaavasta.
Tuo French's Mustard oli juuri se mikä mulla oli mielessä. En nyt tiedä onko se oikeasti makeampaa, mutta ainakin mun suussa se maistuu erilaiselta kuin suomalainen sinappi. Pidän silmäni auki kaupassa!
Joo.. Kivaa lukea sinappi-keskusteluja. :) Minua on alkanut kans kiinnostamaan tämä Amerikan herkku nimeltä French's Yellow Mustard. Jos jollakin on kokemuksia kyseisestä tuotteesta, niin kertokaa toki, jotta muutkin saavat tietää. Jotkut ovat kehuneet, että on tosi hyvää esim hodareiden ja hampurilaisten kera.