Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusperheen ongelmia..

Vierailija
23.07.2012 |

Tyttöni on parin vuoden ikäinen ja biologinen isä kuoli kun olin raskaana.

Löysin miehen ja olemme vuoden päivät seurustelleet. Mieheni ei kuitenkaan tee tyttöni kanssa mitään kahdestaan, eikä ota mukaan minnekään.

Hellyyttä ei anna jos tyttö ei ite mene sitä vonkaamaan.

Nyt mieheni haluaisi lapsen kanssani,mutta minua pelottaa että tyttöni tuntisi itsensä ulkopuoliseksi,koska olen varma että omalle lapselle antaisi pusuja, haleja ja huomiota muutenkin. Olen asiasta hänelle maininnut monta kertaa.. Onko kellään vastaavia kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapsi on oma lapsi, ei sille voi mitään. Tietty voi näytellä kulissia ulospäin, mutta jos ei välitä niin ei välitä.

Vierailija
2/4 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamaan hänet ikään kuin pakettina mukaan, touhuamaan hänen kanssaan ja kyllä, jollakin tasolla pitämään hänestä.

Minusta tuossa on täydet ainekset näihin "mieheni vihaa lastani ja ilkeilee hänelle, yhteistä rakastaa ja on hyvä isä"-tarinoille. Kyllä se nyt vaan on niin, että perheessä pitää lapsia kohdella tasa-arvoisesti, jopa hellyttelyn puolestakin - varsinkin kun miehellä ei ole kilpailijaa eli sitä oikeaa isää mukana kuviossa.

Älä tee lasta tähän soppaan. Odota ja katso, kypsyykö mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ajatella että olisi tasapuolinen sitten kun omalleen antaa pusuja? Tuosta kannattaa keskustella siltä kannalta. Jos ei koe että se tulisi kai sitten luonnostaan, niin sitten ulos vaan.

Vierailija
4/4 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittele lisääntymään tuon miehen kanssa. Kuitenkin on miehiä, jotka osaavat rakastaa koko pakettia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi