Suosittele edullista hiuspuuteria/kuivasampoota!
Oon kokeillu Tigin kuivasampoota (en suosittele, kaksi pulloa ja molemmat menneet rikki ennen aineen loppumista) ja Four Reasons hiuspuuteria (erittäin hyvä tuote mutta kalliinpuoleinen, en raaski käyttää jatkuvassa käytössä), sekä KMS Hairplay hiuspuuteria (liian kallis jatkuvaan käyttöön ja liian kevyt tuote mun liukkaille ja raskaille hiuksille) - NYT etsinnässä hyvällä hinta-laatu-suhteella varustettu tuote jatkuvaan käyttöön.
Kommentit (4)
vaaleanpunainen pullo, arkikäytössä jatkuvasti ja maksaa vain 5e! Ainakin keskustan stokkalta saapi. Todella hyvä hinta-laatusuhde!
Ostan omani Veljekset Keskiseltä, maksaa 3,90e ja on ihan paras kuivashampoo. Saa sitä muualtakin, mutta hinta on n. 7-8e.
Klippoteketista en tykkää yhtään, sillä siinä on mukana "muotoilutuotetta" ja se tekee hiuset tosi tönköksi. Mun hiuksille käy parhaiten pelkkä kuivashampoo eikä Batistea parempaa ole vielä löytynyt.
Itsellä ei ole havaintoa kuin 1970-luvun kuivashampoista, eikö niistä tulee hilsettä ja tuki päänahan huokoset? Mä rakastan puhtaita hiuksia suihkun jäljiltä, ja kun juurista rasvoittuu niin pesen joka päivä.
hiuspuuterit on hyviä. Biozell ei maksa ku n 7e se 10g purkki ja osis jossakin paikoissa (ei kampaamoissa) 10,9e se 10g purkki. Molemmat tosi hyviä!!:)