Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada hoitolapsia?

Vierailija
23.07.2012 |

Muutan uudelle paikkakunnalle ja haluaisin käyttää osan vapaa-ajastani muiden ihmisten lasten hoitoon. Olen ehkä pöpi, mutta hormonit hyrrää ja sinkkuna en saa hoitoviettiäni koordinoitua kuin koiriini :D

Olisiko ihan hassua laittaa johonkin ilmoitus taloyhtiössä, että mielelläni ottaisin joskus iltaisin hoitoon lapsia? Olen siis 27 ja ihan kokopäivätyössä eli raha ei ole motiivi. Toki jotain korvausta on kiva saada, mutta en siis todella pyytäisi mitään tuntipalkkaa. Haluaisin vaan lapsia ympärille, mutten halua työkseni hoitaa kuitenkaan... Ideoita?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ajatellut tukiperhetoimintaa, mutta toistaiseksi vuorotyöni estää sen. On niin epäsäännölliset vapaat kuitenkin.

ap

Vierailija
2/3 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silloinhan on usein kyse jo nuoresta, ei enää lapsesta.

Minä olen pph:na etsinyt hoitolapsia ilmoittelemalla kauppojen ym. seinillä ja paikallislehdessä. Jos lähellä on jokin kerhotila, avoin päiväkoti tai seurakunnan kerho, niihin kannattaa viedä ilmoitus.

Kannattaa tutustua myös sivustoon hoitopaikka.net.

Kun mainitsit tuosta tukiperheestä, niin kysynpä vielä senkin, oletko koskaan ajatellut hypätä sijaisäidin saappaisiin esim. kriisiperhetyöhön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mietinpä, että kelpaako tähän toimintaan sinkku?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi