Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauvan nukkuminen mahallaan!

25.11.2005 |

Meidän 4 viikkonen tyttö nukkuu parhaiten (ainoastaan) mahallaan, mutta en uskalla häntä yöllä nukuttaa mahallaan vaan käyn kääntämässä hänet kun on nukahtanut, mutta hän herää jonkunajan kuluttua siitä, olisi kiva antaa vauvan nukkua masultaan ku se parhaalta tuntuu. Uskallatteko te nukuttaa vauvojanne mahallaan??

Kommentit (3)

Vierailija
2/3 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyljelleen mutta ei tullut mitään ja heti kun vauva oppi (vanhin 3kk iässä) itse kääntymään mahalleen kääntyi itsekseen aina tuolleen nukkumaan joten annoin lopulta olla. Jostain luin myös että tutin synnin on tutkittu estävän kätkytkuolemaa joten kun molemmat lapset ovat pitäneet tuttia läpi yön ajattelin sitten että ehkä nämä kumoavat toisensa ja sitäpaitsi syytä kätkytkuolemaan ei tiedäetä ja jos niin köy niin se tapahtuu teki mitä tahansa. Vaikkakin siis riski on suurempi mahallaan nukkuessa tutkimusten mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoistyttöämme nukutettiin jopa keskolassa masullaan ja itse olinkin siitä aluksi huolissaan. Hoitajat sanoivat silloin, että kyllä pientä voi nukuttaa masullaankin, mutta tänä päivänä ehkä olisivat asiasta hiukan toista mieltä... No, hyvin pian kuitenkin huomasin, että pikkuinen jaksoi unissaankin nostaa päätään korkealle ja kääntää sen itse puolelta toiselle. Meillä tosiaankin neitonen nukkui parhaimmin ja pitkät pätkät, kun sai olla masullaan. Nyt neiti on jo vajaa kolme vuotias ja edelleen hänen lempiasentonsa unissaan on masullaan ;)

Saas nähdä, miten uusi masuasukas tykkää nukkua! Mieluummin kyllä kokeilen selällään nukuttamista, mutta jos vähänkään on masuvaivoja, niin sitten kyllä taidan rohkaistua kokeilemaan myös masullaan nukkumista, joka ihan selvästi ainakin esikoisen kohdalla auttoi asiaan :)

Hyvää jatkoa!

nyytti rv 26+