Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmatyöni ahdistaa

Vierailija
22.07.2012 |

Olen päässyt työurallani hyvin eteenpäin ja nyt olen ns.huipulla.Uusi työ johtajana tuntui ensin mahtavalta mutta nyt on se todellinen arki alkanut.Ahdistaa kaikki odotukset ja vaatimukset. Tuntuu että en riitä mihinkään,eräs alainen on tosi hankala (yrittää tehdä työtään työehtojen vastaisesti).Loma on nyt ohitse ja töihinpaluu on edessä.Ahdistaa.Tuntuisi nololta lopettaa nyt työ,se tarkoittaisi että olen ihan luuseri.Työnohjaus/mentorointi varmasti auttaisivat.Vinkkejä kaipaan!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali reaktio kun arki alkaa vaativassa työssä?Mielellään kuulisin kommentteja muilta esimiesasemassa olevilta (äideiltä).Ap

Vierailija
2/12 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina muutokset ja vastuu ahdistaa välillä. Siksi monesti johtoportaista lyötyy kaikenlaista päihdeongelmaa sun muuta lepsuilua auttamaan kestämään paineet.

Mutta kannattaa vain hoitaa kunnialla ja parhaansa mukaan. Ajatella ikään kuin itsensä ulkopuolelta mahdollisimman objektiivisesti, ei henkilökohtaisesti. Älä ikinä luovuta ja jätä työtä pienen paineen alla. Selviät kyllä. Kun löytää oikean asenteen pärjää ilman luovuttamista tai päihde- tms ratkaisuja joihin valitettavan monet päätyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis työtehtävistäsi? Onko niitä vain liikaa? Vai halusitko johtajaksi, koska kuulostaa hienolta olla johtaja? Jos aidosti pidät kuitenkin ihan siitä itse työstä mitä teet, niin varmaan jossain vaiheessa totut (toisin kuin jos tekee työtä vain siksi, kun saa hienon tittelin käyntikorttiin, vaikka ne itse työtehtävät ovat kuolettavan tylsiä).

Vierailija
4/12 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/12 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikkojen johtajia. Lomallakin lukevat työsähköpostit, kyvät kreran viikossa hakemassa postit, hallitus asettaa tavoitteet joita sitten pitää saada alaiset tekemään tulosta. Ei ole helppoa ei...

Vierailija
6/12 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia että se on hienoa,vaan siksi etttä työn tuomat haasteet kiinnostavat,samoin näköalapaikka omalla alallani.Työni on mielenkiintoista ja uudet asiat pitävät mielenkiinnon yllä koko ajan.Alaiset ja asiakkaat vaan eivät tunnu ymmärtävän,että minulla ei ole juurikaan aikaa perustyöhön,ja esimiestyö sekä hallinto vievät valtaosan ajastani.En suostu tekemään töitä vapaapäivisin enkä istumaan toimistossa yömyöhään.Ap

Vierailija
7/12 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu tekemään töitä vapaapäivisin enkä istumaan toimistossa yömyöhään.Ap

tää ei välttämättä ole kuitenkaan mahdollista nykypäivän johtajille, ainakin semmoisen vaikutelman olen itse saanut. Jos sun pitäisi valita, että teetkö nykyistä enemmän töitä ja säilytät työsi vai siirrytkö takaisin alemmaksi ja saat pitää enemmän omaa elämääsi, niin kumman valitsisit?

Vierailija
8/12 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia että se on hienoa,vaan siksi etttä työn tuomat haasteet kiinnostavat,samoin näköalapaikka omalla alallani.Työni on mielenkiintoista ja uudet asiat pitävät mielenkiinnon yllä koko ajan.Alaiset ja asiakkaat vaan eivät tunnu ymmärtävän,että minulla ei ole juurikaan aikaa perustyöhön,ja esimiestyö sekä hallinto vievät valtaosan ajastani.En suostu tekemään töitä vapaapäivisin enkä istumaan toimistossa yömyöhään.Ap

huomannut sulle sopiva työ. Ehkä sopisit paremmin rivityöntekijäksi tai asiantuntijahommiin paremmin. Saisit tehdä työt virka-aikana. KYllä johtajalta vaaitaan sitoutumista myös työajan ulkopuolellla.

Vierailija
9/12 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt varsinaisesti ahdista, mutta kuitenkin. Enkä ole johtajanimikkeellä, enkä niin hirveän korkealla organisaatiossa, mutta kuitenkin tulos- ja budjettitavoitteet, koko osaston sekalaisten asioiden hoitaminen, alaisten johtaminen.

Minäkin kaipaisin mentorointia, mutta oman firman sisältä sitä ei oikein löydy. Olisi kiva, jos olisi edes vastaavassa tilanteessa oleva juttukaveri.

Vierailija
10/12 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymppikin kyllä tykkää työstään, mutta ainakin tällä hetkellä liikaa ristiriitaisia vaatimuksia uudessa tehtävässä.

t. 10

Vierailija
11/12 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten alkaa uudet hommat ( ja vanhat kaupanpäällä kunnes seuraaja saadaan palkattua) Välillä ahdistaa enemmän, välillä vähemmän. Eniten ahdistaa se, että uusi työ on niin laaja-alainen että tuntuu mahdottomalta että sen voisi hanskata hyvin. ( edeltäjä teki 24/7/365..... ja siihen en voi enkä pysty)

Mutta pakko oli katsoa riittääkö rahkeet tähän positioon, niitä ei ole turhan usein tarjolla.

Vierailija
12/12 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vähän samoja fiiliksiä kuin edellisellä. Mullakaan ei ollut ketään ottamassa mun töitäni, kun otin uuden homman vastaan. Eikä täysin ole vieläkään, joten aika pitkään on mennyt siten, että joutuu tekemään omien hommiensa ja niiden opettelun lisäksi vielä muutakin. Olisi kiva, jos näistä pystyisi juttelemaan jollekin muutenkin kuin kotona miehelle, joka hänkään ei oikein ymmärrä, kun ei vastaavassa tilanteessa ole ollut.

t. 10

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi