Kotiruoka
Sanasta kotiruoka tulee mielikuva kotona laitetusta ruoasta.Siinä ei kuitenkaan tule esille,mitä ruoka sisältää. Tarkoitan,että kun joku sanoo syövänsä kotiruokaa,niin ei hän sano,mitä syö. Samoin,jos sanoo syövänsä lautasmallin mukaan,niin ei hän kerro,mitä syö.
Jokaisella on varmasti oma käsitys näistä.
Laitetaan tähän omia ajatuksia kotiruoasta ja lautasmallista (niitä on varmasti yhtä paljon kuin on ihmisiäkin)
Kommentit (4)
lautasmalli on puolet annoksesta salaattia, neljäsosa pastaa/perunaa tms ja neljäsosa lihaa. Samoin lautasmallin mukainen syöminen tarkoittaa ettei etsitä sitä jättilaislautasta tai kasata vuorta vaan annos kohtuullinen.
Kotiruoka minulle on mitä tahansa kotona tehtyä ruokaa. Kotiruokana en kuitenkaan pidä raskalaisia ja kalapuikkoja vaan raaka-aineista alkaen itse valmistettu.
lautasmalli on puolet annoksesta salaattia, neljäsosa pastaa/perunaa tms ja neljäsosa lihaa. Samoin lautasmallin mukainen syöminen tarkoittaa ettei etsitä sitä jättilaislautasta tai kasata vuorta vaan annos kohtuullinen.
Kotiruoka minulle on mitä tahansa kotona tehtyä ruokaa. Kotiruokana en kuitenkaan pidä raskalaisia ja kalapuikkoja vaan raaka-aineista alkaen itse valmistettu.
Juurikin.
up