Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Alissan äiti?
En tiedä miksi, mutta itse en edes välttämättä haluaisi tietää tätä. Todella usein hahmon käänteet ovat menneet jollain tavalla huonommiksi salaisten/kadotettujen/kerran kuolleiden sukulaisten ilmestyttyä mukaan sarjaan. Esimerkiksi Isabella piti kirjoittaa ulos sarjasta -otetaan sarjaan mukaan Camilla, joka onkin Isben vanha tuttu ja keksitään surkea kuvio PIRJOSTA. Koko isabellan tarina vesittyi täysin. Aki ja Alissa ovat hyvä kombo keskenään, jos sarjaan tulisi joku "pahismutsi" se menisi jo överiksi, samoin jos äidiksi paljastuukin joku vanha näyttelijä tms. Kaikkia kuvioita ei tarvitse viedä liian pitkälle.
Camilla oli kyllä ollut sarjassa ennen Isabellaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tapahtumasta, jota ei kuitenkaan koskaan tapahtunut, olitte joskus aivan varmoja? Minä olin aikoinaan ihan varma, että Aamun ja Teemun isä ilmestyy jossain vaiheessa sarjaan.
Olin jossakin vaiheessa ihan varma kännisen Monican ja kännisen Kallen yhden yön jutusta. Lisäksi olin jostakin syystä lähes yhtä varma siitä, että Larin paljastumisesta myös Pepin biologiseksi isäksi, mutta olisi kohdellut Peppiä yhtä huonosti kuin Laria. Silloinhan Marianna olisi ollut myös Pepin serkku.
Täh, Lari Pepin biologinen isä? Ikäeroa Larilla ja Pepillä sen vähän alle kymmenen vuotta, ja Peppi vanhempi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tapahtumasta, jota ei kuitenkaan koskaan tapahtunut, olitte joskus aivan varmoja? Minä olin aikoinaan ihan varma, että Aamun ja Teemun isä ilmestyy jossain vaiheessa sarjaan.
Olin jossakin vaiheessa ihan varma kännisen Monican ja kännisen Kallen yhden yön jutusta. Lisäksi olin jostakin syystä lähes yhtä varma siitä, että Larin paljastumisesta myös Pepin biologiseksi isäksi, mutta olisi kohdellut Peppiä yhtä huonosti kuin Laria. Silloinhan Marianna olisi ollut myös Pepin serkku.
Täh, Lari Pepin biologinen isä? Ikäeroa Larilla ja Pepillä sen vähän alle kymmenen vuotta, ja Peppi vanhempi...
Siis, että Pepillä ja Larilla olisi sama isä. Kaikkea saa tähän sarjaan liittyen luulla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten, kenen numeroa Kristiina vilkuili hermostuneena kännykästään? Katsoi jotain vastaamatonta puhelua ja näytti ahdistuneelta. Muutama jakso taaksepäin. Kännykän näytöllä pelkkä numero, ei nimeä.
Koska Alissan äidin henkilöllisyys on valtioluokan salaisuus, on mieleeni tullut villi ajatus siitä,että Kristiina olisi myös Alissan äiti. Alissahan ei tunnu olevan missään tekemisissä äitinsä kanssa. Toinen villi mieleeni tullut ajatus on,että Heikki Pohjonen ei olisi kuollutkaan ja nyt vainoaisi Kristiinaa. Toivottavasti näin ei kuitenkaan ole, sillä olisi todella typerä käänne.
Olisihan se soittaja voinut olla Akikin.
Uusista juonipaljastuksista saa sellaisen käsityksen, että Kristiinalla ja Akilla olisi joku yhteys entuudestaan. Siitä päättelin, että Kristiina voisi olla Alissan äiti. Ja Akiko se Kristiinalle kukkia lähettää ?
Monet ova täällä haukkuneet vara-Iidaa. Minusta Iida olisi pitänyt kirjoittaa tavalla tai toisella ulos sarjasta alkuperäisen näyttelijän poissaolon ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Joskus ajattelin, että kaikkeen sarjassa tapahtuvaan liittyy jotain mystistä, tyyliin, että Tyyne Puustistä ei murhattukaan, vaan että sarja on yhtä suurta mysteeriä sen selvittämiseksi, mitä Tyyne Puustiselle oikeasti tapahtui tai että Tyyne Puustinen pitää kaikkia lankoja käsissään.
Vierailija kirjoitti:
Monet ova täällä haukkuneet vara-Iidaa. Minusta Iida olisi pitänyt kirjoittaa tavalla tai toisella ulos sarjasta alkuperäisen näyttelijän poissaolon ajaksi.
Tai vaikka ihan kokonaankin. :D
Mitä niihin pohdintoihin tulee, miksei otettu oikeaa näyttelijää... no, eihän nämä Salkkareiden ''oikeat'' näyttelijätkään enimmäkseen mitään kummoisia oo.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli joskus niitä Salkkari kirjoja, ja yks kerto Teemusta. Mun muistikuva on, että siinä kerrottiin jostain Raimosta. Aamun ja Teemun äiti Jaana oli eronnut Raimosta, ja ruvennut olemaan yhdessä jonkun toisen Raimon kanssa.
Naurahdin kun Alissa sanoi Evalle jotenkin näin: "No ei ehkä kannata leikkiä kovista, jos näyttää parturi-kampaajalta" :D
Akin ja Karin väliset korjaamokohtaukset oli hyviä. En kuitenkaan haluaisi, että Kari luisuu taas rikosten maailmaan Akin houkuttelemana.
Enkä kyllä kestä, jos Akin ja LissuLetin välillä on ollut / tulee olemaan jotain. Tosi huonosti toisilleen sopiva pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai vaikka ihan kokonaankin. :D
Mitä niihin pohdintoihin tulee, miksei otettu oikeaa näyttelijää... no, eihän nämä Salkkareiden ''oikeat'' näyttelijätkään enimmäkseen mitään kummoisia oo.
Mua niin ärsyttää tää sössö bimbo blondi -.-
Seuraavassa jaksossa nautintoa kerrakseen, kun Jiri saa huutoa sekä Sebastianilta että Alissalta. Hyvä, että Sebulle paljastui Jirin huijausyritys ja sai Amandan puolikkaan ansaitusti itselleen.
Ärsyttää vaan kun jo arvaa, että Jirtsa ja Alissa pariutuvat vielä.
Hah, Ismon, Akin ja Kartsan juopottelurinki. Hauska ja epätodennäköinen kolmikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Alissan äiti?
En tiedä miksi, mutta itse en edes välttämättä haluaisi tietää tätä. Todella usein hahmon käänteet ovat menneet jollain tavalla huonommiksi salaisten/kadotettujen/kerran kuolleiden sukulaisten ilmestyttyä mukaan sarjaan. Esimerkiksi Isabella piti kirjoittaa ulos sarjasta -otetaan sarjaan mukaan Camilla, joka onkin Isben vanha tuttu ja keksitään surkea kuvio PIRJOSTA. Koko isabellan tarina vesittyi täysin. Aki ja Alissa ovat hyvä kombo keskenään, jos sarjaan tulisi joku "pahismutsi" se menisi jo överiksi, samoin jos äidiksi paljastuukin joku vanha näyttelijä tms. Kaikkia kuvioita ei tarvitse viedä liian pitkälle.
Camilla oli kyllä ollut sarjassa ennen Isabellaa...
Tiedän, olisi pitänyt kirjoittaa "mukaan"sijasta "takaisin", mutta oletettavasti kaikki muut ymmärsivät pointin.
Eiii liisakristiina ja aki ovat niin epäsopiva pari, ja liian arvattava juonikuvio, jos heidän välillään jotain tapahtuu. Käsikirjoittajat pliis...
Mitenköhän kauan menee, että Aki asuu Taalasmailla tai Laiteloilla?
Ja miksi Aki haluisi olla Kristiinan kanssa? 60v eukko ilman suurempia omaisuuksia. Ehkä Kristiina muistaa Heikki-kuviot kun näkee Akin?
Vara-iidan castingissa näköjään haettiin vaan samaa ulkonäköä eikä näyttelijänlahjoja. Mutta toisaalta moni muukin on parantanut alkukankeuden jälkeen näyttelemistään joten onhan tässä toivoa.
En edes aiemmin kiinnittänyt huomiota tuohon Mariannnan mmmmno muminaan ja nyt en voi olla kuulematta sitä aina kun avaa suunsa. Raivostuttavaa. Muutenkin todella masentuneen oloinen hahmo myös silloin kun on olevinaan onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän kauan menee, että Aki asuu Taalasmailla tai Laiteloilla?
Ja miksi Aki haluisi olla Kristiinan kanssa? 60v eukko ilman suurempia omaisuuksia. Ehkä Kristiina muistaa Heikki-kuviot kun näkee Akin?
Muistaa mitkä heikki-kuviot? Kristiinahan muistaa jo kaiken. Heikin huorissa käynneistähän hän ei edes ole tietoinen, joten ei voi niitä "muistaa".
Voi tuota Iidan sijaista. Huono, huono valinta! Mikseivät voineet ottaa oikeaa näyttelijää?
Ja mikä fiksaatio sarjan tuottajilla on näihin vaaleisiin kiharoihin ja järkyttävän vahvaan meikkiin?
Kaipaan niin Miiaa, Katjaa, Lauraa ym. normaalin näköisiä naisia.